Villin teini-iän eläneet oliko teidän kaveriporukassa kellään suhteita selvästi vanhempiin miehiin tai naisiin

Vierailija

Tarkoitan n. kymmenen vuotta vanhempiin, en muutamaa vuotta vanhempia opiskelijoita. Lähinnä kysymys kai koskee teitä jotka kävitte alaikäisenä baareissa. Ja en tarkoita hyväksikäyttötapauksia tällä myöskään.

Kommentit (13)

Vierailija

Yhdellä, mutta se äijä on miljönääri ja ne on nykyään naimisissa. Semmosia tavallisia nelikymppisiä yrittelijöitä oli paljon, mutta kukaan ei niille oikein lämmenny.

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Ei. Ikäeroa oli yleensä vain jokunen vuosi.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Ei ollut. Räikein ikäero oli varmaan noin 16-vuotiaan tytön seurustellessa noin 19-vuotiaan pojan kanssa. Suurimmaksi osaksi oli tyttö ja poika samaa ikävuotta tai sitten poika vuotta vanhempi.

Vierailija

Minä oon aina tykännyt vanhemmista miehistä ja tälläkin hetkellä puoliso on 14v vanhempi. Myös kun olin 18v niin miehelle alaikäraja oli 30 :)

Vierailija

Seurustelin 18 vuotiaana kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa. Olin typerä ja ihastunut, ukko taas typerä ja halusi kiinteää tavaraa.

Yök.

Vierailija

Itse olin kiltti uskovainen tyttö, mutta mulla oli villejäkin kavereita ja nämä villiä nuoruutta elävät seurustelivat/sekoilivat yleensä ikäistensä kanssa. Sen sijaan kilteissä ja ei-niin-suosituissa tytöissä oli niitä itseään 10 vuotta vanhemman kanssa seurustelevia, ei montaa, mutta pari. Ihan vakavasti seurustelivat ja yksikin hankki todella nuorena lapsia vanhemman miehen kanssa. Luulen, että suosittujen villien teinien parissa olisi ollut aika out tuoda pintaliitokaveriporukkaan joku "vanha äijä", ei vaan, he valitsivat poikakavereikseen niitä rinnakkaislulokkien suosikkipoikia.

Vierailija

Ensirakkauteni 13-vuotiaana oli 20-vuotias mies, mutta ei tehty muuta fyysistä kuin tanssittiin ja halattiin. 14-vuotiaana mulla oli juttua 21-vuotiaan kanssa, yhdyntää ei ollut mutta muuta kyllä. Tuolloin yritin saada kyseisen miehen kokonaan omakseni epätoivoisesti. Jälkeenpäin ajatellen, yök.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat