Mitä tehdä, kun motivaatio laihdutukseen on kokonaan mennyt?

Vierailija

Täytyisi löytää uudestaan ja mahdollisimman pian.

Kommentit (9)

Vierailija

Pidä tauko ja keskity siihen, että paino ei nouse. Aloita uudelleen vaikka keväällä, jos olisit silloin motivoituneempi. Miksi pitäisi laihtua mahdollisimman pian?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulokset auttavat säilyttämään motivaation. Paljonko on tippunut tähän mennessä?

On tippunut kesäkuusta 15kg, mutta noussut taas 5kg. :/

Vierailija

ssss kirjoitti:
Kuinka voit menettää motivaatiosi, kun olet jo onnistunut saamaan tuloksiakin?? Ajattele tavoitteitasi ja jatka laihduttamista. Täällä ehdotettu keväällä jatkaminen on kyllä todella huono idea.

Pidän jo vartalostani näin, vaikka samalla tiedän, että ylimääräistä olisi

Vierailija

Ihmettelijöille tiedoksi, motivaatio voi loppua vaikka miten monesta syystä. Sitten jos tuloksia ei ole vähään aikaan nähnyt niin niiden muisteleminen ei aina hirveästi auta, joskus elämässä tapahtuu suuria muutoksia ja laihdutusta ei sitten onnistu pitämään yllä, stressi, ahdistus, masennus ynnä muu saattaa vaikuttaa ja joskus sitä vain väsähtää. Vähemmän tuomitsemista, enemmän neuvoja eteenpäin, jookosta?

Ap:lle: Millaiset liikunta- ja ruokailutottumukset sulla on? Mistä liikunnasta tykkäät? Miten laihdutit aiemmin?

Vierailija

Mikä siinä mättää? Ruokavalio vai liikunta?  itse  lähdin uudestaan salille, treenaan ja jaksan paremmin siellä. Yritin syksyllä lenkkeillä ja kiinnitää ruokavalioon huomiota.  Paskat, aina oli huono sää/kotihommia/ sitä tätä ja tuota. Nyt taas onneksi jaksan sielä salilla käydä ja kovan treenin ´ja vaivannäon jälkeen ei kiinnosta  mättää naamaan mitään epäterveellistä. Olen laihduttanut puolessatoista vuodessa 35 kiloa.

Vierailija

Hommaa joku liikuntaharrastus, johon suhtaudut niin intohimolla, että haluat olla fyysisesti tarpeeksi hyvässä kunnossa. Esim. itse rakastan tanssia ja sheikata, joten motivoin itseäni syömään vähemmän herkkuja ja treenaamaan enemmän sillä, että tanssimisesta tulee paaaljon helpompaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Kuinka voit menettää motivaatiosi, kun olet jo onnistunut saamaan tuloksiakin?? Ajattele tavoitteitasi ja jatka laihduttamista. Täällä ehdotettu keväällä jatkaminen on kyllä todella huono idea.

Pidän jo vartalostani näin, vaikka samalla tiedän, että ylimääräistä olisi

No mikä sitten on ongelma? Jos olet terve ja itse viihdyt nykyisessä painossasi niin ei sinulla ole mitään syytä laihduttaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat