Kuopiossa kadonnut SALLA-tyttö on loytynyt!
Kaikille huolestuneille siis tiedoksi, että tyttö voi hyvin!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pilha
Kommentit (26)
Entä jos sinun oma lapsesi katoaa teini-horatsuna viikoksi, oletko sitten huolissasi? Tai kummilapsesi, sisaresi lapsi, naapurisi lapsi tai lapsesi koulukaveri... eikö yhtään huolettaisi?
Vierailija:
Enpä ollu kovin huolestunut. Tuollaset horatsuthan voi kadota omille teilleen koska vaan..!
Kyllä tuollainen katoaminen kertoo aina jostain.
Joko tytöllä on ollut paha olla, hänellä on jotain ongelmia tai sitten hän on vain enempiä ajattelematta päättänyt tehdä katoamistempun.
Jotkut ovat 19 vuotiaana täysin kypsiä esim. perustamaan perheen, mutta toiset taas voi olla vielä ihan lapsen tasolla, ehkä hän ei ole henkisesti vielä aikuisen tasolla.
Ja täällä oikeasti(?!) aikuiset äiti-ihmiset haukkuu häntä. En voi käsittää!
että mielestäni lehdessä joskus sanottiin poliisin pitävän tapausta outona, koska Salla ei ole sen tyyppinen tyttö, että lähtisi vapaaehtoisesti ilmoittamatta. Eli itse sain kyllä sen käsityksen, että on kiltti tyttö kyseessä. Ja minusta se tyttö ei tosiaankaan ollut mikään " elähtäneen" (niin kuin joku sanoi) näköinen ainakaan siinä kuvassa minkä minä olen nähnyt, vaan ihan tavallisen ikäisensä näköinen.
Kun kadonnut löytyi hyvässä kunnossa niin aletaan haukkumaan. On tosi hienoa, että hän löytyi ja viel kunnossa.Yleensähän näin ei käy.
Minä olen sen kokenut ja valitettavasti taustalla oli huumeet.
Ja poulisuomea huolissaan mokoman ämmän (ei 19v. PITÄISI enää mikään pikkupiltti olla) takia... Ryypännyt ja rällännyt vaan ympäriinsä ja naureskellu, kun omaiset ovat huolissaan (katsokaas tuon yhden linkin humalakuvia, on kaukana viattomasta kullanmurusta). Ei tosiaan ämmällä ole kaikki kotona, ei kukaan normaali ihminen tahallaan aiheuta huolta läheisilleen.
Kun sillä ilmeisesti on nyt työpaikkakin (ellei ole samantien saanut törttöilyjensä takia potkuja sieltä), niin saisi ämmä ihan itse maksaa ne kulut, jotka ovat etsinnästä aiheutuneet yhteiskunnalle.