NYT OIKEESTI MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU? PELOTTAA!

Vierailija

http://www.vauva.fi/keskustelu/2452011/apua_mita_helvettia_taalla_tapahtuu

Tuossa tapahtumia perjantailta. Olen siis tuo sama en jaksa kertoa kaikkea uudelleen enää. Ja nyt on niin kuumottavat paikat!

Mitään ei ole vähään aikaan tapahtunut, mutta nyt kun olin lähdössä kauppaan niin huomasin, että autosta oli puhkaistu
kaikki kumit. Ilmeisesti tahalteen vedetty puukolla tms. Menin niin shokkiin, että en pysty liikkumaan.

Oikeasti mitä helvettiä tämä on. Nyt pelottaa oikeasti ihan Tosi paljon.

Nyt apuja! Voisin mennä 200 metrin päähän naapurin apua kysymään, mutta jos se joku kyttää minua jossain ja matkalla tekee jotain. En uskalla!

Olenko tullut hulluksi vai mitä tää on?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja tämmösiä näpyttelet puhelimella, sillä samalla voi soittaa poliisinkin, tiedätkös?

En jotenkaan tiedä miksi en saa soitettua! Epäilen että minua ei uskota.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämmösiä näpyttelet puhelimella, sillä samalla voi soittaa poliisinkin, tiedätkös?

En jotenkaan tiedä miksi en saa soitettua! Epäilen että minua ei uskota.

Ap

Ei ne renkaat itsestään mene rikki. Kyllä sinulla on syytä nyt ilmoittaa, kun kerran et tiedä, kuka tekee tuhoa omaisuudellesi ja vaikka tietäisitkin kuka, niin silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jokin lähestyy mua. Siitä tippuu verta!!! Aaaaaaarrghh!

Ap

Tämä ei ole oikea ap!

Ap

Ihan sama.

Vierailija

Vasta tuli ohjelma eläinten kuudes aisti tai vastaava ja siinä oli kummituksia koko kylässä. Ne sitten katosivat kun pappi siunasi kylän. Minua vähän skeptikkona ihmetyttää, että miksi se riitti että se pappi jossain ulkona siunasi koko paikan ja puf, aaveet hävisivät koko kylästä. Toinen tapa millä niitä mörköjä häädetään on noissa ohjelmissa joku salviasuitsuke, joka hajottaa energiaa. Tuli nyt vaan mieleen, tuskin ap:lla kummituksia asuu. ☺

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat