Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki puhuvat nykyisin vain töistä

Vierailija
07.12.2015 |

Tuntuu, että ihan yhtäkkiä on ihmisten mieli kääntynyt vain työasioihin.

Aina kun näkee jonkun kaverin, kuulee, että hirveä kiire töissä. Tai sitten puhutaan tyyliin, että minä kun olen se esimies niin voin tehdä niitä ja näitä ja määrät näiden henkilöiden lomista, tai usein varsinkin kuulee, että minä kun en voi pitää lomaa töistä. Onko kukaan meistä oikeasti niin korvaamaton, ettei voi pitää koskaan lomaa. Entäs oma perhe , tyttö/poikaystävät, sanotteko tosiaan niille, että me ei voida nyt pitää lomaa, koska minun pitää painaa töitä ja pidellä firmaa pystyssä.

Minusta on ainakin alkanut tuntua, että joko kärsii työ tai perhe, mutta kumpaakaan ei voi pitää täysin hyvinvoivana,

Tai sitten muuten puhutaan jatkuvalla syötöllä muiden rikkomuksista töissä.

Minusta tuo on tosi ikävää, että aletaan ikään kuin elämään omaa elämää työn kautta.

Itse olen ainakin vain mennyt töihin ja ollut siellä tietyn ajan, jonka kuluessa san omat hommat tehtyä ja lähtenyt kotiin, en jaksa ärsyyntyä jostain työyhteisön tapahtumista.

varmaan tosi kiva mennä sellaisessa paikassa töihin, missä hyökätään heti kimppuun, että teitpäs sitten näin.

Ja miksi ihmisillä nousee päähän juuri ne kaikki nimikkeet, esimies tai muuta,

Voit tietysti olla esimies jossain työpaikassa, mutta ei se kerro vielä, oletko hyvä esimies vai ääshole,

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä