Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa kiva saada hyvää palvelua kaupassa!

Vierailija

Olin käymässä tänään kaupassa ja etsin työkaluosastolta eksyneen näköisenä pihtejä, joilla olisin voinut vetää pyöräni lukosta sinne katkenneen avaimen pois. Hetken päästä mukava miesmyyjä sattui paikalle ja kysyi tarvitsenko apua. Pihtejä ei löytynyt, joten totesin, että täytyy varmaan katkaista lukko. Myyjä kuitenkin antoi minulle lainaksi kaupan pihdit ja pyysi palauttamaan sitten, kun taas asioin kyseisessä kaupassa. Vaikka juttu tuntuukin teistä ehkä vähäpätöiseltä, tulin itse hyvin iloiseksi siitä. Tuntuu, että Suomessa kaikki vain valittavat siitä, että ovat saaneet huonoa palvelua eikä silloin muisteta kehua, kun saadaan hyvää palvelua. Etenkin asiakaspalvelijoille haluaisin kertoa, että teidän mielestä mitättömältä tuntuva tekemänne juttu saattaa oikeasti pelastaa jonkun päivän! Ja jos jotakuta kiinnostaa niin kauppa oli Turun Tampereentien prisma :)

Kommentit (2)

Vierailija

Sen jälkeen, kun menin itse töihin myyjäksi, olen alkanut arvostamaan hyvää asiakaspalvelua enemmän. Kai siihen kiinnittää nyt enemmän huomiota. Ennen oli ihan sama, mitä se myyjä sanoo. Nykyään kiitos ja hymy on mukava saada. Ja tietenkin, jos joku auttaa tekemällä jotain ekstraa kuten tuo ap:n pihtimyyjä, niin tulee oikein hyvä mieli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen, kun menin itse töihin myyjäksi, olen alkanut arvostamaan hyvää asiakaspalvelua enemmän. Kai siihen kiinnittää nyt enemmän huomiota. Ennen oli ihan sama, mitä se myyjä sanoo. Nykyään kiitos ja hymy on mukava saada. Ja tietenkin, jos joku auttaa tekemällä jotain ekstraa kuten tuo ap:n pihtimyyjä, niin tulee oikein hyvä mieli.

Jep, olen ollut itsekin kaupassa töissä ja sen jälkeen osasi kyllä suhtautua ihan eri tavalla myyjiin. Monesti tulee vastaan hankalia asiakkaita, joille pitää kuitenkin olla ystävällinen. Onneksi on myös niitä mukavia asiakkaita :) ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat