Oletko kertonut alakouluikäiselle lapsellesi

Vierailija

mikä on aurausmerkki ja mikä on sen tarkoitus! Siis että ottaa rankasti päähän, alle kaksi päivää pysyi asuinalueellani nuo aurausmerkit paikoillaan, kun nuo alle 10-v. pojat raastoivat ne kaikki leikkeihinsä. Yhtäkään pystyssä olevaa aurausmerkkiä ei ole ainakaan parin kilsan säteellä...

Kommentit (10)

Vierailija

Joo olen. Tosin nuo samat merkit nyt on tuossa tien varressa olleet kesät talvet jo kohta 5 vuotta. Ei tunnu Espoon kaupunkia niiden pois kerääminen paljon kiinnostavan.

Vierailija

Minä muuten opin vasta nelikymppisenä, mitä nuo tikut ovat. En olisi osannut kertoa niistä lapsilleni... eikä tarvinnut kun ei niitä täällä stadissa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jo vain olen! Tosin vasta sen jälkeen, kun muutama sellainen oli ilmaantunut pihallemme;-)

Ja tämä oli sinun mielestä tosi hauska juttu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain olen! Tosin vasta sen jälkeen, kun muutama sellainen oli ilmaantunut pihallemme;-)

No varmaan tässä nyt haettiin takaa sitä, että sitten vasta tajutaan kertoa, kun huomataan, että niitä tosiaan saatetaan repiä irti.

Ei mullekaan ole ikinä tullut mieleenkään kertoa, en ole vain tajunnut. Nyt jo lapset kohta täysi-ikäisiä. Täytyy toivoa, etteivät ole repineet keppejä irti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Äh, ei se ollut minusta yhtään hauskaa, vaan olin kyllä enemminkin nolona... ja taas olen nolona, kun käytin hymiötäkin väärin, mutta sallittakoon nyt. Niin, ei ollut tullut edes mieleen aiemmin, että lapsi tietty ottaa "matkasauvan" mukaansa sellaisen nähdessään. Kun keppejä oli pihalla kolme, tajusin syy-seuraus -yhteyden...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo olen. Tosin nuo samat merkit nyt on tuossa tien varressa olleet kesät talvet jo kohta 5 vuotta. Ei tunnu Espoon kaupunkia niiden pois kerääminen paljon kiinnostavan.

No hyvä jos ne edes jossain säilyvät käyttökunnossa! Täällä päin ne katoaa viikossa (myös Espoossa).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat