Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi introvertteja pitää kiusata?

Vierailija

Mikä siinä on syynä. Miten voi niin paljon ärsyttää. Miksi pitää puhua pahaa?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on syynä. Miten voi niin paljon ärsyttää. Miksi pitää puhua pahaa?

Katsos kun ihminen on sellainen näätä.

Vierailija

Ei kai nyt aikuiset ainakaan ketään juuri kiusaa? Itse olen erittäin introvertti, eikä minua kouluiän jälkeen kukaan kiusannut ole. Ihan rauhassa saan omissa oloissani olla töissä ja muuallakin.

Vierailija

Usein me introvertit myös pahastutaan vähän liian herkästi ja tulkitaan viatontakin läppää kiusaamiseksi. Mutta kyllä jotkut pässit kiusaa oikeastikin, ne tosin kiusaa omia lajitovereitaan extrojakin. 

Vierailija

Seurusteluni alkuvaiheessa mun appivanhemmat kiusasi mua kun se on niin kauhean ujo ja eikö se osaa puhua. Meni kunnioitus heihin täysin ja nykyään en käy heillä juuri koskaan, laitan miehen ja lapset vaan kylään.

Vierailija

Kokemus työelämästä: mies-introvertteja ei kiusata ja etenevät urallaan. Nais-sellaisista puhutaan pahaa ja sivuutetaan, myös johdon taholta. Nainen voi rikkoa lasikaton vain nostamalla itseään kaikin tavoin, käyttämällä kyynärpäitä ja olemalla äänekäs. Maailma on edelleen miestä varten, tämän takia olen mieluummin kotona työttömänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt aikuiset ainakaan ketään juuri kiusaa? Itse olen erittäin introvertti, eikä minua kouluiän jälkeen kukaan kiusannut ole. Ihan rauhassa saan omissa oloissani olla töissä ja muuallakin.

Riippuu töistä, mutta jos jostain syystä om hakeutunut töihin jossa pitäisi yhdessä ideoida ja viedä asioita etenepäin niin kyllä sitten vituttaa yks seinään lattiaan tuijottaja joka ei tuota mitään nostaa bonukset vaan vuoden lopussa. Introvertti antaa itsestään monesti ylimielisen kuvan (niin ei varmastikaan kuitenkaan ole).

Vierailija

Olen introvertti. Mulle on ihan yks hailee, mitä muut ajattelee.

En tajua iskuyrityksiä. En tajua, jos joku arvostelee persoonaani. Viimeisin työpaikkajäynäkin... No, kunhan kuorin tuolin muovista loman jälkeen. Saikohan siitä joku jotain iloa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat