Jos joutuu poliisin kuulusteluun, niin

pelokas

onko miten varma, että joutuu sen jälkeen putkaan joksikin aikaa, että asia on selvitetty kuntoon?

Entä jos on jokin pakollinen meno tiedossa, niin pääseekö sinne menemään, jos on joutunut putkaan?

Itsellä on nyt tässä kaikenlaisia harmeja päällä, vaikka tuntui, että kaikki piti olla hyvin.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
onko miten varma, että joutuu sen jälkeen putkaan joksikin aikaa, että asia on selvitetty kuntoon?

Entä jos on jokin pakollinen meno tiedossa, niin pääseekö sinne menemään, jos on joutunut putkaan?

Itsellä on nyt tässä kaikenlaisia harmeja päällä, vaikka tuntui, että kaikki piti olla hyvin.

Riippuu ihan minkä takia sinne kuulusteluun olet menossa. Jos sinut kiinniotetaan tai pidätetään, et kyllä mihinkään "ns pakollisiin menoihin" pääse ennen kuin asiasi on saatu selvitettyä.

alkuperäinen

Minulla on vain tällä viikolla pakollisena menona äitiyspolille meno.  La on vuodenvaihteessa ja tuonne polikäynnille minun on pakko päästä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain tällä viikolla pakollisena menona äitiyspolille meno.  La on vuodenvaihteessa ja tuonne polikäynnille minun on pakko päästä. 

Jos et ole riskisynnyttäjä niin voit tuon käynnin unohtaa. Raskaus ei ole sairaus ellet tosiaan ole riskisynnyttäjä. Jos on kyse ihan normaali synnytystapa-arviointi niin...

alkuperäinen

Mutta on saatava aika sektioon, siksi tuo käynti on pakollinen meno.   Aiemmatkin lapset on leikattu ja samaa toivon tämänkin kohdalla.

alkuperäinen

Nro9.  kun tutkin tietoja mitä poliisin kuulustelussa tapahtuu, niin jotkut oli laitettu kuulustelujen jälkeen joksikin aikaa putkaan.  Siksi minua pelottaa, ettei vain itselleni käy samoin.

Nro.10, mutta eihän ne nyt voi hyvänen aika viimeisillään raskaana olevaa naista putkaan laittaa. 

Vierailija

Etköhän sinä pääse jatkamaan vapaalla kun kerran nytkin olet. Jos sinua epäillään rikoksesta etkä ole siis todistaja niin ainoat asiat jonka vuoksi voisit joutua putkaan olisivat se, että voisit haitata tutkintaa tai että olisit vaaraksi muille tms. ja koska olet nytkin vapaalla niin tuskin tuosta on kysymys. Eihän vankilatuomiotakaan automaattisesti tarvitse heti lähteä lusimaan jos ei muille vaaraksi ole.

Vierailija

Putkaan joudut, jos rikos huomioonottaen vapauttamisesi ei kannata, koska oelkona, että sinua ei enää tavoiteta tai voit vaikeuttaa tutkintaa vapautumalla. Tosin jos näin olisi, olisi sinut todennäköisesti jo haettu laitokselle. Tai siis kai se tutkintavankeus sillon on. Ei saa puhua edes puhelimessa kenenkään kanssa. Jos on joku pieni juttu, et joudu mihinkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat