Vantaan Länsimäki mielipiteitä

Vierailija

Meille tarjottiin asuntoa länsimäestä ja mietin että onko se niin kamala paikka asua kun sanotaan? Kokemuksia?? :)

Kommentit (5)

Vierailija

Huonot yhteydet, huonot palvelut.. Helsingin ja Vantaan huonoillakin alueilla asuminen vuokralla on verrattain kallista, jos ei ole kaupungin asunto kyseessä. Kyllä siellä voi ihan elää, mutta en loppuelämääni asuisi ja parempiakin paikkoja on. Ainakin osa länsimäestä on todella rumaa. Jos haluat slummissa asua, niin muuta Helsingin puolelle että voit ainakin käyttää julkisia kuten metroa.

Vierailija

Olen asunut joitakin vuosia Länsimäessä, enää en asu. Alue jakautuu kolmeen osaan, paras eli ykkösalue on se, joka jää Pallastunturintien ja linnoitusalueen väliin. Siellä on vain omistusasuntoja. Kakkosalue jää sitten Pallastunturintien ja Länsimäentien väliin, se on seka-alue, omistus- ja vuokra-asuntoja. Vuokra-asunnoista osa oli ainakin silloin kovan rahan asuntoja. Asuin tällä alueella aivan ykkösalueen rajalla. Metrolle oli lyhyt matka ja oli ihan rauhallista. Kolmosalue on sitten Länsimäentien toisella puolella ja on miltei pelkästään vuokra-asuntoja. Se on se huonoin ja rauhattomin osa Länsimäkeä. Minä kyllä viihdyin, mutta taloyhtiötä hoidettiin niin järkyttävällä tavalla, että katsoimme parhaaksi myydä kämpän ja poistua takavasemmalle.

Vierailija

Hetken asuin länsässä. Olen koko ikäni sitä lukuunottamatta asunut Itä-Helsingissä ja suurimman osan Kontulassa.

Annan tasan yhden neuvon: Älä muuta. Mä kuvittelin että kyllä mä kaiken kestän. Kontula on mun mielestä ollut ihan jees paikka. Länsä on helvetti.

Varsinkin jos teillä on koulu/yläasteikäisiä lapsia..

Kuulemma siellä on teinitytöt ottanut luokan koviksilta suihin vessoissa yms. Hirveästi härintää ja kaikkea. Iltaisin ei uskalla kulkea. Paljon skinejä lähinnä, mutta skinit ei välitä että minkä värinen on - ne hakkaa silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Länsimäessä on metro. Siinä Mellunmäen ja Länsimäen rajalla. Kakkonen ei kai ole koskaan käynyt Länsimäessä...

Tässä vaiheessa olisi minusta järkevää ottaa tarjottu asunto vastaan. Kohta niitä ei tarjota muille kuin maahanmuuttajille.

http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/320835-esitys-ulkomaalaiset-etusi...

Olen käynyt, mutta Mellunmäki on kyllä Helsingin puolella ja metro on kaukana suurimmasta osasta Länsimäen asuntoja. Toisekseen metrosta maksaa vantaalaisena aluelipun hintaa kun mellunmäessä taas selviää huomattavasti halvemmalla. Mellunmäki ja länsimäki ovat molemmat masentavia paikkoja, joista länsimäki on masentavampi. Suosittelen palvelujen puolesta mieluummin jopa kontulaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat