Pahoitin mieleni Ikean tv-mainoksesta

Vierailija

Mainoksessa juhliva porukka antaa taksikuskin odottaa heitä yksin ulkona, vaikka heidän olisi pitänyt hypätä taksiin.. juhlat vaan jatkuvat. Minulle tuli paha mieli tästä mainoksesta! Onko Ikean mielestä hienoa antaa toisen (työntekijän) odottaa pimeässä ja kylmässä kun toiset ovat ystäviensä seurassa lämpöisessä kodissa!? Eikö taksikuskille annettua hakuaikaa tarvitse noudattaa? Onko hän jotenkin vähempiarvoisempi?

Kommentit (13)

Vierailija

Millaisen viestin Ikea haluaa lähettää asiakkailleen ja tv-mainoksen katsojille? Mielestäni mainos tuo surullisen fiiliksen ajattelemattomuuden  johdosta.

Vierailija

Itse mietin ihan samaa. Mainos antoi kahdenlaista viestiä. Toki idea oli se, että kotona on niin kivaa, että kannata lähteä = sisustakaa IKEA:n huonekaluilla ja viihdytte hyvin. Mutta samaan aikaan mietin, että ei ollut kovin hyvin keksitty mainos, kun antoivat toisen odottaa eivätkä edes pyytäneet mukaan sisälle tai kertoneet ettei tarvitakaan.  Minulle jäi myös vähän huono fiilis mainoksesta.

Toisaalta eikös sanota, että kaikki mikä aiheuttaa keskustelua, on hyvä juttu ja tuo palstatilaa. Huonoa mainosta ei olekaan...

Vierailija

Olisivat käyneet sanomassa kuskille, ettei hänen tarvitse odottaa (turhaan). Tuskin oli edes mittari päällä, koska oli vasta noutamassa ihmisiä. 

Vierailija

Kun näin sen mainoksen ensimmäistä kertaa, luulin että he hakevat taksikuskin mukaan juhlimaan, tuli surullinen olo kuskin puolesta. 😞😞

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisivat käyneet sanomassa kuskille, ettei hänen tarvitse odottaa (turhaan). Tuskin oli edes mittari päällä, koska oli vasta noutamassa ihmisiä. 
Palstalta löytyi ihminen joka ei ole ikinä mennyt taksilla!

Vierailija

Minä en tajunnut koko mainoksesta mitään. Jäin oikein ihmettelemään että miten liittyi Ikeaan. Kun eivät kuskia pyytäneet sisälle. Eikö taksikuskit tykkää Ikeasta? Huono mainos kertakaikkiaan.

Vierailija

Minusta on ymmärrettävämpää pahoittaa mielensä tästä Ikean mainoksesta kuin siitä Anttilan kuvaston mainoksesta, jossa nukkien mainostekstissä puhuttiin tytöistä ja autojen mainostekstissä pojista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun näin sen mainoksen ensimmäistä kertaa, luulin että he hakevat taksikuskin mukaan juhlimaan, tuli surullinen olo kuskin puolesta. 😞😞

Heh.. En ole vielä nähnyt mainosta, mutta vaikuttaa siltä, että monet katsojat olettivat mainoksen päättyvän siten, että taksikuski haetaan pimeästä mukaan juhlimaan viihtyisään kotiin. Tämä oletus huomioiden mainos taitaa olla huonosti käsikirjoitettu ja toteutettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta on ymmärrettävämpää pahoittaa mielensä tästä Ikean mainoksesta kuin siitä Anttilan kuvaston mainoksesta, jossa nukkien mainostekstissä puhuttiin tytöistä ja autojen mainostekstissä pojista.

Nojuu, 

Missäs se oli juttu kun tarhatäti oli laitettu syytteeseen kun se yritti pakottaa tyttölapset leikkimään legoilla, mutta ne ei millään halunneet. Täti sitten oli kieltänyt legoilla leikkimisen pojilta tasa-arvon nimissä :O

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat