Kun ystävä hokee koko ajan ettei jaksa katsoa puhelintaan/lukea viestejään

Vierailija

...kuin joskus ja jouluna.
Ennen viestittelimme aika tiiviistikin vaikkei hän koskaan mikään puhelinriippuvainen ole ollut.
Nyt emme voi edes sopia että näemme, kun hän ei halua puhelimeen kajota.
Miten tälläistä ystävyyttä ylläpidetään vai voinko suoraa päätellä että hän ei halua olla enää mikään ystävä vaan korkeintaan kaveri.
Ei kysy kuulumisiakaan enää ollenkaan.
Tuntuu hullulta tälläinen muutos.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jaa en tiedä. Mullakin ahdistaa puhelin. Pidän äänellä vain jos odotan puhelua. Kerran kaks päivässä tarkkaan puhelut ja viestit ja vastaan tärkeimpiin.

Vierailija

Käyttääkö sähköpostia tai somea? Harvapa nykyään enää puhelinta jaksaa räplätä, kun koneella/tabletilla on helpompaa näpytellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi nyt osata lukea rivien välistä.

Samaa mieltä valitettavasti. Syitä voi vain arvailla, mutta selkeästi sinun yhteydenottojasi ei hirveästi kaipailla ja se, että hän ei edes vaivaudu kysymään kuulumisia kertoo sekin omaa kieltään. Sinuna antaisin ihmisen toistaiseksi olla ja antaa hänen ottaa yhteyttä sitten joskus, jos ottaa.

Vierailija

No periaatteessa se nyt on ihan sama.

En ole KOSKAAN odottanut että kaikki pitäisi lukea heti, mutta kun minulle siitä koko ajan mainitaan, ja kun ei itse ota juuri yhteyttä eikä pyydä minnekään...niin...

Tajuanhan minä :(

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi nyt osata lukea rivien välistä.

Samaa mieltä valitettavasti. Syitä voi vain arvailla, mutta selkeästi sinun yhteydenottojasi ei hirveästi kaipailla ja se, että hän ei edes vaivaudu kysymään kuulumisia kertoo sekin omaa kieltään. Sinuna antaisin ihmisen toistaiseksi olla ja antaa hänen ottaa yhteyttä sitten joskus, jos ottaa.

Olet oikeassa.

Olen vaan niin hämmentynyt kun vielä muutama viikko sitten olin jatkuvasti rakas, ihana, tärkeä, ja sitten minusta ei enää haluta kuullakaan.

Ollaan oltu ystäviä muutama vuosi ja oikeesti oltiin lähennetty kesällä ja oltiin tiiviisti tekemisissä viime aikoina. kaippa hän ahdistui minusta sitten :(

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on masentunut? Ei jaksa koko ajan olla tavoitettavissa tai vastailla viesteihin.

En ole KOSKAAN pyytänytkään että pitäisi vastata.

Mutta miksi minulle pitää jatkuvasti asiasta mainita. Se alkaa vaikuttaa siltä että : jätä mut rauhaan, ei kiinnosta

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saako 1000 viestiä/vrk? Katso toinen ketju.

Emme viesti läheskään joka päivä, joskus meillä ollut whatsappkeskusteluita joissa molemmat mukana, muuten ei mielestäni liikaa.

ap

Vierailija

Ja tämä vaan koskee, kun ollaan oltu tiiviisti yhteydessä, nähty paljon, oltu hyvät ystävät, hänkin hokenut kuinka kivaa olla yhdessä, kuinka tärkeä olen jne...kunnes nyt sitten alkanut ottaa selvästi etäisyyttä...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on masentunut? Ei jaksa koko ajan olla tavoitettavissa tai vastailla viesteihin.

En ole KOSKAAN pyytänytkään että pitäisi vastata.

Mutta miksi minulle pitää jatkuvasti asiasta mainita. Se alkaa vaikuttaa siltä että : jätä mut rauhaan, ei kiinnosta

ap

Olen tuo ylläoleva kilpirauhasvammainen ja tein tuollaista vakuuttelua jatkuvasti. Huomasin olevani todella väsynyt ja yritin jatkuvasti saada ystävät ymmärtämään, että vika ei ole heissä. Lopulta osa noista ystävyyssuhteista loppui, koska ystäväni eivät uskoneet minua ja ilmeisesti luulivat, että haluan vain heistä eroon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat