Ovatko prinsessahäistä haaveilevat naiset mieleltään terveitä?

Vierailija

Otsikossahan se jo tulikin. Henkilökohtaisesti minulle ei voisi olla suurempaa turn-offia kuin nainen, joka kertoo haaveilleensa päivä prinsessana -tyylisistä fantasiahäistä jo pienestä tytöstä lähtien. Ei se mitään, jos sitä rahaa oikeasti on, mutta siinä vaiheessa, kun tätä lapsenomaista häähössötysfantasiaa lähdetään toteuttamaan kulutusluotolla, niin kyllä on meno aivan sairasta.

Omat fantasiahääni ovat tässä:

-vihkiminen maistraatissa
-illalla juhlimaan erittäin vapaamuotoisesti maksimissaan 20 läheisimmän ystävän ja perheenjäsenen kanssa
-ei ainakaan perinteistä hääpukua, ei vuokrasmokkia
-ei hääleikkejä, siis ei kertakaikkiaan minkäänlaisia
-ei mitään best man-, morsiusneitohössötyksiä
-ne max 20 ystävää ja sukulaista eivät tule olemaan nälässä eivätkä janoisia
-häistä säästyneet rahat käytetään häämatkaan esim. Malediiveille
-häissä ei kaivata "kaiken se kestää" -liirumlaarumeita tai muita vastaavia hohhoijaa-latteuksia
-jonkinlaisella testillä pitää varmistaa, ettei yksikään häävieraista kirjoita morsiamen-sanaa kahdella m-kirjaimella, kuten AV:lla jatkuvasti näkee. Hei taliaivot, se on MORSIAMEN, ei MORSIAMMEN. Kylpyammeessa on kaksi ämmää, ei morsiamessa!!!

Olen hiljattain tavannut naisen, joka kertoi haluavansa "mahdollisimman pienet häät mielellään maistraatissa", kun se aika on joskus käsillä. Vaimoainesta, todellakin. :)

M36

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai kylpyammeessa on kaksi ämmää.. mene naimisiin vasta kun ajattelet että sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Ymmärrät varmaan.

Kylpyamme ei ole sydän

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kylpyammeessa on kaksi ämmää.. mene naimisiin vasta kun ajattelet että sydämeen ei mahdu kahta ämmää. Ymmärrät varmaan.

Kylpyamme ei ole sydän

Tärkeämpää on että sydämessä on vain yksi. Et siis ymmärrä mikä on tärkeää.

Vierailija

Häät voi järjestää pienelläkin budjetilla. Silti ne voi olla "prinsessahäät"

Meillä häät oli vanhempieni maatilalla, joka on käytännössä kartano ja häät tanssittiin vanhan navetan ylisillä. Eli hääpaikan hinnaksi tuli nolla euroa. Minulla oli siskoni vanha hääpuku, joten sekin ilmainen. Miehellä on pukuja useita, joten yksi niistä kävi hääpuvuksi. Vihkiminen tapahtui hääpaikalla taivaan alla, upealla paikalla järven rannalla. Yhtään hääleikkiä ei ollut. Bestman ja kaaso olivat. Bestmanin tehtävä oli kuljettaa meidät yöpymispaikalta hääpaikalle ja pitää sormusta vihmisen ajan, kaason tehtävä oli pitää morsiuskimppua vihkimisen ajan. Morsiuskimppuna oli tuoreita pioneja puutarhasta (ilmainen). Häävieraita oli noin 80. Pitopalvelun maksoimme, koska emme halunneet rasittaa itseämme emmekä vanhempiamme. Häämatkalla olimme häälahjarahoillamme Lontoossa.

Ihanat prinsessahäät ja rahaa ei juurikaan palanut muuta kuin ruokaan ja juomiin. Ei kaiken tarvitse maksaa saadakseen ihanat ja kivat häät.

Vierailija

Samaa mieltä kuin ap! Mutta mäpä seurustelen miehen kanssa, joka haluaa isot kirkkohäät. Että voi se näinkin päin mennä... Mies on ihana ja rakastava ja seksikäs ja loistavaa isä-matskua, joten joku kompromissi tässä varmaan pitää tehdä. Avioliitossa instituutiona ei ole mun mielestä mitään pahaa, mutta hoitaisin sen vihkiytymisen mielellään sen suuremmitta seremonioitta pois alta. En vain näe itseäni missään valkoisessa hörhelöpuvussa kulkemassa alttarille joku kukkakimppu kädessä. Tai tanssimassa valssia kömpelösti sukulaisten katsellessa. Ihan typerää teatteria mun mielestä sellainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekin pidän isoja prinsessahäitä vähän hupsuina, mutta taas ap:ta pidän mulkkuna. Kamalaa kielenkäyttöä.

En kirjoita käytännössä koskaan yhtään viestiä AV:lle ilman pienimuotoista provoilua. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekin pidän isoja prinsessahäitä vähän hupsuina, mutta taas ap:ta pidän mulkkuna. Kamalaa kielenkäyttöä.

Mulkuksi haukkuminen on av-mammalle taas normaalia , ihan fiksua kielenkäyttöä?

Vierailija

Olen tavallaan samaa mieltä ja luulen, että vastaaja nro 4 missasi pointin. Kyse ei ole välttämättä siitä, mitä häät maksavat tai onko niihin varaa. Prinsessahäistä koko elämänsä haaveilleet naiset haaveilevat mielestäni enemmän kaikkien ihailun ja huomion keskipisteenä olemisesta kuin avioliitosta. On jotenkin kieroa innostua ja haaveilla enemmän yksistä juhlista kuin koko loppuelämästä yhdessä.

Vierailija

Mulle olisi kelvannut tuommoiset häät, mutta mies halusi mennä kirkossa isosti naimisiin.

Tehtiin muutamia kompromisseja, joten kumpikin sai pitkälti mitä halusi. Ei kirkkoa ja mies kutsui läheisimmät sukulaisensa, joiden kanssa on viikottain tekemisissä. Vieraita siten 72.

Vierailija

6: jos kirkkohäät, isotkin, päätyisitte pitämään ei sinulla silti mitään prinsessahöttöpukua tarvitse olla. Puku on tosi iso asia omissa häissä, pitää olla luonteva olo eli puvun just sellainen missä itse viihtyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä kuin ap! Mutta mäpä seurustelen miehen kanssa, joka haluaa isot kirkkohäät. Että voi se näinkin päin mennä... Mies on ihana ja rakastava ja seksikäs ja loistavaa isä-matskua, joten joku kompromissi tässä varmaan pitää tehdä. Avioliitossa instituutiona ei ole mun mielestä mitään pahaa, mutta hoitaisin sen vihkiytymisen mielellään sen suuremmitta seremonioitta pois alta. En vain näe itseäni missään valkoisessa hörhelöpuvussa kulkemassa alttarille joku kukkakimppu kädessä. Tai tanssimassa valssia kömpelösti sukulaisten katsellessa. Ihan typerää teatteria mun mielestä sellainen.

Olin samassa tilanteessa. Suostuin kompromissiin. En vieläkään oikein tiedä, oliko se hyvä vai huono ratkaisu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulkuksi haukkuminen on av-mammalle taas normaalia , ihan fiksua kielenkäyttöä?

Ei tietenkään ole fiksua kielenkäyttöä, mutta varsin osuvaa ap:n tapauksessa. Taliaivoista ja ämmistä puhuminen riittää tämän diagnoosin uskottavaan tekemiseen.

Vierailija

Hyvä idea tässä, mutta sekin piti sitten laittaa naisten haukkumiseksi. Mieleltään sairaiksi epäillä, jos haluaa prinsessahäät? Osa naisista nyt vaan haluaa kokea sen prinsessana olon edes yhtenä päivänä. Kyllä suomalainen mies sitten muina päivinä pudottaa maantasalle ja rytinällä.

Ja ei, mä en kuulu noihin prinsessahäistä unelmoiviin. Suon sen kuitenkin heille, epäilemättä heidän mielenterveyttään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat