Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa hakea työharjoittelupaikkaa

Vierailija

Tein syksyllä parin kuukauden harjoittelun opiskeluun liittyen. Paikka oli ihan kamala, esimies kohteli minua inhottavasti ja toistuvasti toimi näin. Nyt kun minun täytyisi hakea uusi harjoittelupaikka, tuntuu etten pysty. Ahdistaa ja pelottaa niin paljon että olen ihan lukossa:( jos en hae, niin opiskelu loppuu siihen. Mitä tehdä, olen ollut työelämässä aiemminkin mutta tämmöiseen en ole törmännyt ikinä. Pelko estää minua toimimasta:( auttakaa miten saan haettua sen paikan kun ahdistaa!!

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tein syksyllä parin kuukauden harjoittelun opiskeluun liittyen. Paikka oli ihan kamala, esimies kohteli minua inhottavasti ja toistuvasti toimi näin. Nyt kun minun täytyisi hakea uusi harjoittelupaikka, tuntuu etten pysty. Ahdistaa ja pelottaa niin paljon että olen ihan lukossa:( jos en hae, niin opiskelu loppuu siihen. Mitä tehdä, olen ollut työelämässä aiemminkin mutta tämmöiseen en ole törmännyt ikinä. Pelko estää minua toimimasta:( auttakaa miten saan haettua sen paikan kun ahdistaa!!

Osaisiko kukaan auttaa? AP

Vierailija

Itsella oli samantyyppinen kokemus tyoelamasta ennen aitiyslomaa. Nyt pitais alkaa etsia uutta tyota ja ahdistaa seka pelottaa etta seuraavakin paikka on yhta ikava. En siis osaa auttaa sinua mutta usko pois,ymmarran milta sinusta tuntuu.

Joopajoo1

Itsekin mietin mimmoiseen paikkaan sitä tänä vuonna menee, mutta jo paljon paremmalla mielellä. Viime kesänä olin yhdessä paikassa töissä, mikä ei sopinut minulle mitenkään päin. Jätin harjoittelun kesken, koska hain toiseen paikkaan kesken kaiken ja sain paikan. Onneksi. En olisi jaksanut sitä kolmea kuukautta sellaisessa paikassa. Nyt on enemmän luottoa taas työharjoittelupaikkaan, kun tietää että niitä on hyviä ja mukaviakin.

Vierailija

Ajattele että voit löytää työpaikan jossa viihdyt todella hyvin. Ei kaikki ihmiset ole ilkeitä. Itseasiassa aika harva. Laita hakemuksia menemään. Ja voithan yrittää kysellä tuttaviltasi millaista heillä on töissä ja hakea niihin yrityksiin työkokeiluun.

Vierailija

Ahdistukselle ei saa antaa periksi, se lamauttaa. Puhu jollekin, eikös sulla sitten ole joku ohjaava opettava tms..?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahdistukselle ei saa antaa periksi, se lamauttaa. Puhu jollekin, eikös sulla sitten ole joku ohjaava opettava tms..?

Olen puhunut. Ei siitä apua ollut. Tuli vain tunne että näytän päällepäin niin reippaalta niin eiköhän se siitä. Ei mielestäni osannut mitenkään tukea. Olen niin väsynyt jo tähän pelkooni että ihan itseäkin jo inhottaa:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua taas ahdisti kun en mistään meinannut saada harjoittelupaikkaa. 

Eihän kukaan voi taatakaan että edes löydän heti paikkaa mistään. Mutta miten voi löytääkään jos ei uskalla hakea:( AP

Vierailija

Ymmärrän hyvin. Mulla on ihan sama. Tai mulle se taitaa olla ihan oikeasti mahdotonta, niin pahasti kiusattu oon ollu aikaisemmissa paikoissa. On tullu täysin selväksi ettei minusta oo ikinä mihinkään.

Vierailija

Mulla on täysin sama tilanne! Näyttötutkintoa varten pitäisi vielä oikeasti olla hyvä paikka, jossa pitäisi päästä jotakin tekemäänkin. Eka harjoittelupaikkani on niin paska, että olen laiskistunut, vittuuntunut ja menettänyt kaiken motivaationi. Argh! Uuden paikan etsiminen on vain minusta kiinni, muttakun en uskalla! Ahdistaa. Ainakin tiedän mikä meno nyk harjoittelupaikassani on ja olen tottunut siihen vaikka vihaankin sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Mulla on ihan sama. Tai mulle se taitaa olla ihan oikeasti mahdotonta, niin pahasti kiusattu oon ollu aikaisemmissa paikoissa. On tullu täysin selväksi ettei minusta oo ikinä mihinkään.

Ihan hirveää kuullakin että jollakin samanlainen tilanne. On tämä nykyelämä kyllä sairasta että ihmiset voikin pilata toisten ihmisten tulevaisuuden toiveet omilla toiminnoillaan ja kiusaamisilla. En ymmärrä enkä tule ymmärtämään:(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat