Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkaa terveellinen elämä! Vinkit kehiin!

Vierailija

Laihdutus ja irti herkuista, alkoholista ja laiskottelusta!

Kertokaa omia "herkkukorvikkeita" tai tapoja, joilla herkkujen himoa voi hillitä.

Myös liikuntaideoita kehiin. Läskiä on niin paljon, että esim. hyppiminen ei onnistu. Mitä siis voisin tehdä? Kävely on jumalattoman tylsää. Ja ei, ei ole ystäviä tai koiraa, jonka kanssa kävellä. Ei myöskään rahaa kuntosalikorttiin.

Laihdutustapa on ruokavalio terveelliseksi, noin 200-400kcal vajeella.

Kommentit (4)

Vierailija

Unohda "herkkukorvikkeet" ja opettele heti alusta asti olemaan napostelematta. Syö tasapainoinen ja terveellinen aamiainen, lounas ja päivällinen, ja jos on pakko syödä välipala, syö joku hedelmä. Ei mitään napostelua ja herkuttelua, se pitää vain turhaa tapaa yllä.

Kävelyn tylsyyttä helpottaa vaikka musiikin tai äänikirjan kuunteleminen kävellessä. Ala lisätä vähän juoksuaskelia kävelyn lomaan, vähitellen huomaat että jaksat juosta enemmän.

Vierailija

Nuku kunnolla. Jos olet yhtään väsynyt, niin ruokavalio ei pelitä.

Suosittelen hauskaa ryhmäliikuntaa edes silloin tällöin, helppoa perusjumppaa tai jotain tanssillista, tärkeintä ettei ryhmä ole liian vaativa/vaikea ja että siellä on muitakin ns. tavisliikkujia. Laske paljonko säästät kun jätät ostamatta karkit ja herkut ja pistä se rahasumma liikuntaan.

Hommaa kotiin helppoja välineitä: jumppapallo, vastuskuminauha ja kevyet käsipainot. Hommaa myös joku helppo DVD, jossa on kohtuullisen mittaisia ohjelmia. Olen huomannut, että en saa kotona tehtyä kuin 15 minuutin ohjelmia ja jos sattuukin olemaan päivän aikana enemmän aikaa, niin voi tehdä toiset 15 min. Paras on ollut sellainen keltakantinen Pilates-kirja, jossa on mukana DVD jossa on neljä eri harjoitusohjelmaa.

Vierailija

Porkkanat. Kuorit ja rouskutat. Ne on hyviä. Samoin kukkakaali vaikka raakana tai keitettynä. Suklaat kannattaa jättää kokonaan pois ...alkoholi.
Kävele työmatkoja ainakin osa. Kävely laihduttaa. Sipait pois. Ne on ihan tyhjää.ääaamulla ja illalla kaurapuuro miten vain höystettynä.
Kun on mieliteko...keitä kuumaa vettä ja juo rooibusta. Niissä on kivoja makuja ja niissä ei ole mitään lisäaineita...ei kofeiinia. Jätä kahvi veks. Se rassaa elimistöä.
Ota rennosti. Stressi lihottaa.
Nauti olostasi.
Huomioi hormonien vaikutus. Mittaile paino kuukauden välein. Jos tulee takapakkia, niin eipä haittaa. Uudestaan.

Vierailija

Pyöräile. Joogaa. Venyttele, käy koko kroppasi läpi kerran päivässä. Älä tupakoi. Naura vähintään 53 kertaa koka päivä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat