mistä kannattaa ostaa/tilata lisäravinteet?
Kommentit (28)
Ei kannata ostaa muuta kuin D-vitamiinia ja tilata se iherbistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan maito- ja heviosastoilta
D-vitamiini on halvinta S-marketissa.
Sinunapteekki.fi, nopea toimitus ja edullisemmat hinnat kuin luont.tuotekaupoissa ja apteekeissa. Jos jaksaa odottaa, iHerb on edullisin ja luotettava laadultaan.
Prisma jos vaan mahdollista. D-vitamiinia ei tarvitse erikseen ostaa kun ostaa sitä kalanmaksaöljyä niin siitä sitä saa
Kannattaa syödä ne ravinteet ihan ruokana eikä vetää mitään myrkkypillereitä.
Täältä oon ite ainankin ostanut. Tosi hyvä laatuisia ja edullisia. Toimitus kesti noin viikon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa muuta kuin D-vitamiinia ja tilata se iherbistä.
Jos syö 2-3 annosta kalaa viikossa, ei tarvitse edes d-vitamaaniä, ellet ole yli 75v. D-vitdkut voi ostaa vaikka Prismasta.
Lifella on omassa sarjassa ihan toimiva ihmisperäinen maitohappobakteeri. Minulle eivät maitopohjaiset toimi lainkaan vaan pahentavat tilannetta.
iHerb on tosiaan se ainoa järkevä paikka. Itsekin tilasin sieltä juuri, varmaan sadatta kertaa elämäni aikana.
Ainoa, johon todella voi luottaa. Amazonista voi saada kenen tahansa feikkituotteita, mutta iherbiin sentään voi luottaa.
Miksi ei voi ostaa Suomesta ja maksaa verot Suomeen? Tarvitaan niitä rahoja itse. Esim. sinunapteekki.fi on hyvä valikoimaltaan ja paljon tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan maito- ja heviosastoilta
Maito-osastolta riittää se kreikkalainen jogurtti, mutta muut saa heviosastolta. Kalaa, kasviksia, siemeniä, manteleita ja marjoja.
Lisäravinteet on turhia ja se yksi probiootti jogurtti ei pelasta ketään.
Ennen olen käyttänyt iherbiä, mutta kun en jaksa tullata, niin olen nyt pari kertaa kokeillut sinunapteekkia. Edulliset hinnat ja todella nopea toimitus.
SinunApteekki, jos haluaa suosia suomalaista verkkokauppaa. Hyvä valikoima ja nopea toimitus, edulliset hinnat. Olen ollut tyytyväinen asiakas jo vuosia.
Vitacost.com