Miksi köyhä ei saisi matkustaa ulkomaille?t.ammattivalittaja
Miksi Aruban matkani herättää niin paljon keskustelua?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä sun pitää mainostaa jotain matkaa? Sitä paitsi, ette te kovin köyhiä oo, jos on varaa matkustaa.
En mä mainosta. Ja sanoinhan aikanaa että tuohon matkaan on säästetty vuosia sen haluaa ihmiset aina jättää huomioimatta.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä sun pitää mainostaa jotain matkaa? Sitä paitsi, ette te kovin köyhiä oo, jos on varaa matkustaa.
En mä mainosta. Ja sanoinhan aikanaa että tuohon matkaan on säästetty vuosia sen haluaa ihmiset aina jättää huomioimatta.ap
Köyhällä ei ole mistä säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kymmenen euroa kuukaudessa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette ole oikeasti köyhiä.
T. Joku, joka ei saa kuukaudessa edes euroa säästöön
saa matkustaa jos on rahaa
jos ei ole rahaa on köyhä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Joku, joka ei saa kuukaudessa edes euroa säästöön
No pienituloisia sitten.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Joku, joka ei saa kuukaudessa edes euroa säästöönNo pienituloisia sitten.ap
No ei miehes kovin pienituloinen ole, kun pystyy elättämään itsensä lisäksi akkansa ja kakaransa.
Missä.Aruba?
Ette oo.köyhiä. miehesibon ansiotyössä. Olette alempaa keskitasoa.
Jokainen matkustakoon niin paljon kuin haluaa jos siihen on kerran varaa. Kunhan ei sossulla sitten elätä itteään nuuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Joku, joka ei saa kuukaudessa edes euroa säästöönNo pienituloisia sitten.ap
No ei miehes kovin pienituloinen ole, kun pystyy elättämään itsensä lisäksi akkansa ja kakaransa.
On hän. Eletään vaatimatonta elämää muuten todella pienessä vanhassa mökissä yms.ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen matkustakoon niin paljon kuin haluaa jos siihen on kerran varaa. Kunhan ei sossulla sitten elätä itteään nuuten.
Ei saada sossusta mitään.ap
Ei sossurahaan kuulu mitään sääntöä, että sitä ei saa käyttää matkustamiseen. Sen saa käyttää mihin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sossurahaan kuulu mitään sääntöä, että sitä ei saa käyttää matkustamiseen. Sen saa käyttää mihin haluaa.
Kun me emme saa mitään sossurahaa. Ainoastaa yhden lapsen lapsilisän.ap
Taas tätä samaa skeidaa. Vaihda levyä.
Mites muutto Helsinkiin? Eteneekö?
Oikeasti köyhällä ei ole mahdollisuutta asua omakotitalossa, pitää autoa, matkustaa tai edes säästää. Te ette ole köyhiä.
Samaa ihmettelen. On ok esim. tupakoida jos on työtön. Ja jo muutaman kk sauhuttelulla palaa äkkilähdön hinta. Mutta jos työtön tupakoimaton käy äkkilähdöllä ulkomailla, alkaa kauhea kateus ja älämölö.
Toinen kestoihmettelyn aihe on ruoan osto ja kaupassakäynti. Jos ostaa Siwasta tms kalliista, kukaan ei nillitä. Mutta jos käy Lidlissä ja säästyneillä rahoila matkalla, johan alkaa huuto kuinka tuet ovat liian suuret.
Vierailija kirjoitti:
Mites muutto Helsinkiin? Eteneekö?
Se oli ap:n keksimä juttu omaksi ilokseen niin kuin syöpä ja moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti köyhällä ei ole mahdollisuutta asua omakotitalossa, pitää autoa, matkustaa tai edes säästää. Te ette ole köyhiä.
Pienituloisella sitten ja meillä on 2 autoa, mies tarvitsee työautokseen pakettiauton.ap