Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pahasti tein? :( Kaveri tapailee perheellistä miestä.

Vierailija

Kaksi viikkoa sitten tämä mies suuteli mua aika kiihkeästi ja mä menin siihen mukaan. Mies olisi halunnut enemmänkin, mutta mä en lähtenyt siihen. Kuinka väärin mä tein ja keitä kaikkia kohtaan? Ollaan kaikki 35, jos joku sitä miettii.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Itseäsi kohtaan teit väärin. Taidat olla ainoa, joka kuvittelee, että kysyisen miehen tekemisillä on millekään tai kellekään väliä. Muita ei siis kiinnosta, eivätkä he kärsi. Sinä kärsit. Sekä siksi, että kuvittelet perhettään pettävän miehen toisella petoksella olevan väliä, että siksi, että sinä teet itsestäsi petollisen ja joudut sen kanssa elämään.

Vierailija

teit väärin kaverilles tavallaan ja ehdottomasti miehen näistä kohtaan jos on siis yhdessä. Perhe kun voi olla vaikka isä ja lapsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itseäsi kohtaan teit väärin. Taidat olla ainoa, joka kuvittelee, että kysyisen miehen tekemisillä on millekään tai kellekään väliä. Muita ei siis kiinnosta, eivätkä he kärsi. Sinä kärsit. Sekä siksi, että kuvittelet perhettään pettävän miehen toisella petoksella olevan väliä, että siksi, että sinä teet itsestäsi petollisen ja joudut sen kanssa elämään.

Niin, mulla se morkkis on. Kaveri suuttuisi verisesti jos saisi tietää. Sitten on se aviovaimokin vielä:(
Ap

Vierailija

Jos tiedät että kaverisi suuttuu, silloin olet tehnyt pahasti. Mitä sä haluat että sulle täällä sanotaan? Että ei toi mitään? Kyllä se mitään. Jessus.

Vierailija

ööö mul on just sama tilanne vehtaan perheellisen kihloissa olevan miehen kanssa ja kaveri kuolaa tät samaa miestä mutta ei tiedä että mä panen sitä ja kaiken lisäksi mies 36vuotias ja minä 20. Toi mulle yks kerta kukkiakin ja sanoi vieneensä samanlaisen kimpun kihlatulleen:D

Vierailija

Kerro kaverillesi ja jos suuttuu niin heivaa kaveri, koska hän on idiootti. Sinä olet tehnyt hyvän teon paljastamalla ettei mies ole tosissaan kenenkään kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat