Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette miehestä nimeltä Heikki Hursti?

Vierailija

Pakko sanoo, et mun mielestä Heikki ja isänsä Veikko ovat hienoimpia suomalaisia, jotka ovat koskaan eläneet. Ovat omistaneet koko elämänsä köyhien ja vähävaraisten auttamiseen. Vuodesta toiseen tuovat iloa monelle suomalaiselle.

Kommentit (10)

Vierailija

Veikko oli väkivaltainen alkoholisti, joka uskoon tultuaan muutti elämänsä. Hattua nostan, sekä isälle että pojalle.

Vierailija

Ristiriitaiset tunteet. Ajatuksena hieno, mutta kuinka moni hakee ruokaa heiltä säästäen ruokarahat viinaan ja tupakkaan? Veikkaan että liian moni.

Vierailija

Olen opiskeluaikoinani käynyt kesällä Hurstilta hakemassa ruokaa, kun en saanut töitä kesäksi ja rahat olivat lopussa, kiitos miehelle. En eritysesti pitänyt persuista, ja olikin hienoa kuulla, että lähti siitä porukasta.

Tapasin myös kuitenkin Heikin muutamia vuosia sitten, ei me pitkään juteltu, erinäisen tapahtuman johdosta satuimme samaan paikkaan. Mukavan oloinen mies. Käyntikorttikin taitaa mulla jossain olla tallessa.

Vierailija

Olen nähnyt kaksi kertaa, molemmilla kerroilla haukkui mukana olevan kaverini (eri kaverit). Tosin aiheesta, mutta silti oli jotenkin koomista, kun oli ristiriidassa sen lempeän mielikuvan kanssa, joka minulla hänestä oli.

Vierailija

Veikko Hursti auttoi paljon ihmisiä 90-luvun laman aikaan ja sitä ei saa unohtaa, vaikka mies olikin aikaisemmin väkivaltainen alkoholisti. Joillekin uskoontuleminen tekee ihmeitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaiset tunteet. Ajatuksena hieno, mutta kuinka moni hakee ruokaa heiltä säästäen ruokarahat viinaan ja tupakkaan? Veikkaan että liian moni.

Toisaalta monet päihdeongelmaiset ryyppäisivät rahansa joka tapauksessa, ja olisivat ilman näitä keräyksiä todella pulassa, mahdollisesti varastaisivat.

Vierailija

Liian hieno ihminen noihin kekkereihin. Jos on olemassa käsite "hyvä ihminen" siinä termin alla voisi olla kuvat Heikistä ja Veikosta.

Vierailija

H.Hursti on hienosti jatkanut vanhempiensa laupeudentyötä. Toivotan heille ja kaikille auttajille menestystä jatkossakin. Heitä tarvitan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat