Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiira Korpi Linnan juhlien haastattelussa: Jarkko Niemistä haastateltiin mutta Kiira keskeytti tämän puheen ja alkoi mainostaa omaa musikaal...

Vierailija

Jarkko Nieminen ja Kiira Korpi olivat Linnan toimittajan haastattelussa. Lopuksi toimittaja kysyi Jarkko Niemiseltä tammikuun Tavastian keikasta jonne Jarkko on menossa, kysyi että aikooko tämä käydä lavalla laulamassa. Kun Jarkko oli vastaamassa, keskeytti Kiira tämän lauseen ja alkoi selostaa että "Minäkin teen musikaalia eikä siitä meinaa mitään tulla..." tms. Äärimmäisen törkeää ja epäkohteliasta käytöstä.

Kommentit (9)

Vierailija

Katsoin tuon saman haastattelun ja olen aina ollut sitä mieltä, ettei Kiira ole mikään älyn jättiläinen. Ja asu oli harvinaisen tylsä, samoin harmaa hiirulainen -kampaus. Enkä tajunnut että noin pienet tissit voi jopa roikkua, eli huonosti valittu asun yläosa.

Vierailija

Minä taas ihmettelin, miksi melkein kaikki kysymykset suunnattiin Jarkolle, vaikka kumpaakin oltiin haastattelemassa. Kiiralta kysyttiin about yksi kysymys.

En edes erityisemmin pidä Kiirasta, ja olen tennisfani, mutta silti oli mielestäni vähän outoa, että Kiira sivuutettiin tuolla tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jarkko Nieminen ja Kiira Korpi olivat Linnan toimittajan haastattelussa. Lopuksi toimittaja kysyi Jarkko Niemiseltä tammikuun Tavastian keikasta jonne Jarkko on menossa, kysyi että aikooko tämä käydä lavalla laulamassa. Kun Jarkko oli vastaamassa, keskeytti Kiira tämän lauseen ja alkoi selostaa että "Minäkin teen musikaalia eikä siitä meinaa mitään tulla..." tms. Äärimmäisen törkeää ja epäkohteliasta käytöstä.

Sä taidat olla just niitä ammattiloukkaantujia, joiden seurassa ei uskalla suutaan avata, kun herne menee nenukkaan mitä mielikuvituksellisemmista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelin, miksi melkein kaikki kysymykset suunnattiin Jarkolle, vaikka kumpaakin oltiin haastattelemassa. Kiiralta kysyttiin about yksi kysymys.

En edes erityisemmin pidä Kiirasta, ja olen tennisfani, mutta silti oli mielestäni vähän outoa, että Kiira sivuutettiin tuolla tavalla.

Kiirapa sitten päätti ottaa ohjat käsiinsä ja puhui Jarkon päälle omista asioistaan. Ja teidän mielestä se on hyvää käytöstä?

Vierailija

Kiira oli todella nätti ja viehättävä ääni sekä eleet. Kuvien välityksellä en ole ennen huomannut kuinka kaunis nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiira oli todella nätti ja viehättävä ääni sekä eleet. Kuvien välityksellä en ole ennen huomannut kuinka kaunis nainen.

Näin ne mielipiteet eroaa. Minun mielestäni Kiira on kaikkein yliarvostetuimpia suomalaisia ulkonäöltään: aivan tavallisen hamsterin näköinen mitäänsanomaton eukko. Mutta ne jotka tuollaisista tykkää niin ihan vapaasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiirapa sitten päätti ottaa ohjat käsiinsä ja puhui Jarkon päälle omista asioistaan. Ja teidän mielestä se on hyvää käytöstä?

En kommentoinut käytöstä mitään. Totta puhuakseni en juurikaan keskeyttämistä huomannut, kepeää jutusteluahan se oli muutenkin, eikä Jarkolla mikään lennokas vastaus ollut edes kesken.

Kiira vaikutti mielestäni olevan hieman hiprakassa kyllä. Saatan olla väärässäkin.

Oli miten oli, en vetänyt hernettä nenääni suuntaan eikä toiseen. Tuntui vain vähän hassulta, että Kiira pyydettiin mukaan haastatteluun, mutta sitten toimittajaa ei kiinnostanut kysyä häneltä oikeastaan mitään.

Vierailija

No ihan sama mitä nää kaks nyt puuhaa!Ketä voi kiinnostaa?mutta kävin suihkussa ja missasin Jari Sillanpään saapumisen.Onko häntä haastateltu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat