Mun parhaat kaverit olivat järkänneet pikkujoulut keskenään :(

Vierailija

Onpas tosi yksinäinen olo. Tiedän, ette ole työkiireitten vuoksi päässyt pitkään aikaan mihinkään, mutta silti ei tartteis mua unohtaa! Tuntuu ettei kukaan enää mua muista vaan minä joudun aina pyytämään kahville tai kutsumaan kahville. Voi hitto kun tekisi mieli lähteä johonkin erämaahan, kauas näistä ihanista ystävistäni! Vika taitaa tosiaan olla minussa, ei edes sukulaiset pidä yhteyttä. Itkettää. No, onneks mulla on mun poika ja mielenkiintonen työpaikka. Miestä ei ole.

Kommentit (15)

Vierailija

No itse kertoivat, että ovat ensiviikonlopuksi järkänneet saunaillan. Ja ei, se ei ollut samalla kutsu mulle. :(

Aina ei muuten jaksa nostaa päätä pystyyn ja lähteä yksin pitämään hauskaa, vaan välillä tuntuu tosi pahalta jonkun aikaa.

Ap

Vierailija

Voi ei, tuntuu varmasti pahalta :( Ootko kiireistä huolimatta osoittanut olevas kiinnostunut heidän kuulumisista yms? Jos aattelevat että haluut pitää etäisyyttä?

Vierailija

No enhän minä olisi päässyt, koska mulla on lapsi. Ystäväni kuitenkin tietävät milloin lapsi on isällään (olemme siis läheisiä ystäviä, puhumme kaiken). Silti loukkaa, että mut sivuutetaan tällein.

Pidän yhteyttä ystäviin, jos en nyt joka päivä, niin monta kertaa viikossa. Vaihdetaan kuulumisia, ilmoitellaan kun on taas menkat alkanu, kirotaan säätä, rahanpuutetta, väsymystä, seksinpuutetta jne. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ehkä se on ollut yksipuolista, siis minä pidän heihin yhteyttä. :( Sisarusteni kanssa se olen ainakin minä, joka ottaa aina yhteyttä ja ehdottaa kahvittelua. Välillä sisarukseni eivät edes vastaa.

Olenko tosiaan näin pain on the ass ja rasittava? Enpä ole ennen tajunnut :(

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No enhän minä olisi päässyt, koska mulla on lapsi. Ystäväni kuitenkin tietävät milloin lapsi on isällään (olemme siis läheisiä ystäviä, puhumme kaiken). Silti loukkaa, että mut sivuutetaan tällein.

Pidän yhteyttä ystäviin, jos en nyt joka päivä, niin monta kertaa viikossa. Vaihdetaan kuulumisia, ilmoitellaan kun on taas menkat alkanu, kirotaan säätä, rahanpuutetta, väsymystä, seksinpuutetta jne. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ehkä se on ollut yksipuolista, siis minä pidän heihin yhteyttä. :( Sisarusteni kanssa se olen ainakin minä, joka ottaa aina yhteyttä ja ehdottaa kahvittelua. Välillä sisarukseni eivät edes vastaa.

Olenko tosiaan näin pain on the ass ja rasittava? Enpä ole ennen tajunnut :(

Ap

Kokeileppa hetken aikaa pitääkö kuvitelmasi paikkansa. Älä ota yhteyttä ystäviisi tai sisaruksiisi ja katso kauanko menee ennen kuin ottavat yhteyttä. Itselläni on ollut tuttuja, joiden kanssa on mennyt niin, että minä olin se, joka otti yhteyttä. Kuitenkin olivat aina iloisia ja juttelivat kovasti kun soitin. Sitten päätin,etten enää ole se, joka ensin ottaa yhteyttä ja kas vain, eipä ole enää näistä ihmistä kuulunut. Tökeröitä ystäviä sinulla kuitenkin, miksi eivät järjestäneet pikkujoulua silloin, kun lapsesi on isällään.

Vierailija

Mitä ihmettä? Soittelette kavereille, kun teillä alkaa menkat. Luojan kiitos tällaiset läheiset ystävyyssuhteet puuttuvat itseltäni.... Enkä kyllä omissa piireissäni erityisesti levittele sukupuolielämäni yksityiskohtia, eiköhän sitä jokainen tee tyylillään; minun ei tarvitse tietää kaverieni naimisesta sen enempää kuin sukulaisteni tai omien vanhempieni petipuuhista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Soittelette kavereille, kun teillä alkaa menkat. Luojan kiitos tällaiset läheiset ystävyyssuhteet puuttuvat itseltäni.... Enkä kyllä omissa piireissäni erityisesti levittele sukupuolielämäni yksityiskohtia, eiköhän sitä jokainen tee tyylillään; minun ei tarvitse tietää kaverieni naimisesta sen enempää kuin sukulaisteni tai omien vanhempieni petipuuhista.

No, me ollaan naisia ja tunnettu osan kanssa koulusta asti. Puhutaan naisten elämään läheisesti kuuluvista jutuista avoimesti ja luottamuksellisesti. Älä hätkähdä.

Ap

Vierailija

Voi minua harmittaa puolestasi <3

Onko sinulla yhtään äitikavereita? Jos ei, niin oletko kokeillut esim jotain facen ryhmiä, äitikahviloita, yhteisiä harrastuksia jne?

Vierailija

Aloittaja, tsemppiä ja pää pystyyn vaikka nyt masentaa. Tiedän tunteen, se on välillä uskomattoman vaikeaa. Oletko ajatellut esim. jonkun harrastuksen aloittamista kerran viikossa? Jospa sitä kautta löytäisit ihan uusia ystäviä? Tietenkin on fiksua tarkastella omaa ja ystävien käyttäytymistä mahdollisimman puolueettomasti ja miettiä missä mättää. Toki voit suoraan kysyä ystäviltäsi häiritseekö heitä jokin sinussa kun sinut on jätetty ulkopuolelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, me ollaan naisia ja tunnettu osan kanssa koulusta asti. Puhutaan naisten elämään läheisesti kuuluvista jutuista avoimesti ja luottamuksellisesti. Älä hätkähdä.

Ap

Puhuvatko muutkin vai vain sinä? Se voipi olla syy ettei sua haluttu iltaa pilaamaan vuotopuheillasi..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat