Vatsakipu avokadon takia?

Vierailija

Onko kellään muulla tullut vatsaoireita avokadosta? Itse en uskalla enää syödä: vatsakipu kestää monta tuntia syönnin jälkeen, eikä voi tehdä muuta kuin maata.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama. Avokado on vaan liian hyvää ruisleivän päällä tai smoothiessa. Epäilen allergiaa:/

Tuleeko sulle muita oireita? Itsellä ainoastaan tuo ihan kamala vatsakipu.

Vierailija

Joku läski siellä keksii tekosyitä ettei tarvitse syödä terveellisesti. Kun siitä kermakakusta ei tule vatsa kipeäksi niin sittenhän sitä voi syödä, eikö niin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku läski siellä keksii tekosyitä ettei tarvitse syödä terveellisesti. Kun siitä kermakakusta ei tule vatsa kipeäksi niin sittenhän sitä voi syödä, eikö niin?

Tällainen 45-kilonen läski, joo :D älä huoli, en mä niitä kermakakkujakaan syö.

Vierailija

Joo rakastan myös avokadoa, mutta koska kärsin ärtyneestä suolesta (IBS) ja avokado todella on FODMAP, joten syön vihreää herkkuani harvoin ja silloin puolikkaan kerralla enintään. Huoh.

Vierailija

Mulla ja siskolla tulee. Kutsutaan sitä koliikiksi kun tulee ihan jäätävä vatsakipu. Mulla myös joskus pizzasta ja punaviinistä ainiin myös kuoharista.

Vierailija

Toisaalta kiva kuulla, että muillakin sama vaiva. Vaikka tietty siltä kannalta ei kiva, etten toivois samanlaista kipua kyllä kellekään.
ap

Vierailija

Itse tuossa söin äsken kanankoipea. Tuntui ja maistui hieman sitkeältä, kunnes veri tirskahti esiin.

Ei ollut varmaan kypsynyt kunnolla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa avokadon syönnillä ei kyllä  edes laihtuis, siinä on kuitenkin rasvaa 20g/100g. Mutta toki se on kermakakkua paljon terveellisempää.

Vierailija

Minulla on sama ongelma. Pienen määrän voin syödä ilman ongelmia, mutta jo puolikas avokadoa aiheuttaa selvät vatsakivut. Myös sienet tekevät minulla vatsan kipeäksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat