av ei tee hyvää mielenterveydelle

Vierailija

Palsta on täynnä mielenterveysongelmaisia, 90% keskusteluista on negatiivisen sävyisiä. Ei tee hyvää terveelle ja tasapainoiselle ihmiselle av.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ei kannata olla herkkä ja liiallisesti vaikutuksille altis yksilö.

Periaatteessahan paljolti täällä on totuutta heijastelevia kommentteja etenkin ihmissuhteita, seksiä ja ulkonäköä koskevissa ketjuissa.

Vierailija

Tästä voisi puhua enemmänkin täällä palstalla. Itse olen huomannut, että av-surffailun jälkeen on jotenkin tosi negatiivinen olo. Siksi yritän vähentää näiden juttujen lukemista.

Vierailija

Poistun keskusteluista aina HETI, kun joku seuraavista ilmestyy paikalle:
- mies29
- palstan syöpä
- pyhä vulva -mies
- lompakkoloismies (voi olla sama kuin ylempikin, en tiedä)
- joku miesasiamiehistä/mgtow-aktivisti
- työtön mies, joka pelkää, että tyttöystävä yrittää pakottaa töihin
- sss ja thinspohölinä
Pysyy paljon paremmalla tuulella.

Vierailija

Juu ei todellakaan. 

Viikonkin kun on täältä pois niin huomaa miten reaalielämässä ei enää ajattele kaikista vastaantulevista ihmisistä negatiivisesti. 

Vierailija

Hyvä tilaisuus kehittää itseään ja opetella olemaan vähemmän altis muiden vaikutuksille. Negatiivisuutta on maailma pullollaan, ei sitä kannata päästää oman pään sisään.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun keskusteluista aina HETI, kun joku seuraavista ilmestyy paikalle:
- mies29
- palstan syöpä
- pyhä vulva -mies
- lompakkoloismies (voi olla sama kuin ylempikin, en tiedä)
- joku miesasiamiehistä/mgtow-aktivisti
- työtön mies, joka pelkää, että tyttöystävä yrittää pakottaa töihin
- sss ja thinspohölinä
Pysyy paljon paremmalla tuulella.

Edelleen mun nikissä on se neljäs ässsssssä :-)

Sama tyyppi kuin Onlinen s_mies eli Össönsössö ja Onnentyttö??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessahan paljolti täällä on totuutta heijastelevia kommentteja etenkin ihmissuhteita, seksiä ja ulkonäköä koskevissa ketjuissa.

Tässä malliesimerkki, jota silti peukutetaan.

Negatiivisuus on puettu totuuden kaapuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä sanoa, että jos pitää mielenterveyspotilaiden puheita tosina, niin sitten. Tai naisvihaajan tai ..

Vierailija

Toisaalta täältä hyvin saa mt-ongelmainen vertaistukea. Ja mun mielestä on parempi edes jonkun kanssa puhua, edes netissä anonyymisti, jos on vaikka tosi yksinäinen. Mulla ongelma palstailussa on lähinnä se, että tulen pakoon tänne jos pitäisi tehdä jotain oikeasti uskallusta vaativaa... pitäisi lopettaa palstan väärinkäyttö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisaalta täältä hyvin saa mt-ongelmainen vertaistukea. Ja mun mielestä on parempi edes jonkun kanssa puhua, edes netissä anonyymisti, jos on vaikka tosi yksinäinen. Mulla ongelma palstailussa on lähinnä se, että tulen pakoon tänne jos pitäisi tehdä jotain oikeasti uskallusta vaativaa... pitäisi lopettaa palstan väärinkäyttö.

Mä taas tuun pakoon kaikkia kotitöitä. 

Mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat