Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä tekisit tilanteessani?

Vierailija
12.02.2006 |

Meillä on 5- ja 8-vuotiaat lapset. Haaveena vielä kolmas. Mies töissä, mutta duunari kun on, ei palkka ole kovin iso, mutta pärjätään kuitenkin. Itsekin olen tällä hetkellä määräaikaisena töissä, mutta jatkosta vuoden kuluttua ei mitään tietoa.

Nyt mietin että olisinko " viisas" ja odottaisin jos vaikka sattuisin saada lisää töitä, vai elänkö tunteella ja yritän ajoittaa kolmosen sinne töiden loppumiseen (tai edes samaan vuoteen) ja olen kotona kun toinen lapsemme menee kouluun. Ja luotan siihen että löydän töitä ä-loman jälkeen.

Olisi niin mukavaa, kun ei olisi ainaista huolta rahasta, mutta toisaalta, voi olla että en löydä töitä vaikka en vauvaa tekisikään.

Eli mitä sinä tekisit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olekaan koskaan ollut niin kovinkaan järkevä, kai. Ja itseäni ei haittaa tällainen pienellä rahalla eläminen, niin kauan kun on katto päällä ja rahaa ruokaan ja laskuihin ja muuten on hauskaa ja rakkaita ihmisiä ympärillä.

Ei niitä lapsia aina tule vaan silloin, kun järkisyyt vihdoin sallisivat, valitettavasti. Itse en jäisi odottelemaan rahan takia omaa vanhenemistani, kun raskaaksi tuleminen muutekin vaikeaa.

Vierailija
2/3 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakityötä koska sit voi olla että lasta ei ikinä hankita, mielestäni nykypäivänä mietitään liikaa näitä asioita ja sen takia lapsettomuus onkin niin suuri ongelma. Itselläni 4 lasta (2-14v) eikä ikinä ollut vakityöpaikkaa vielä, uusi talokin rakennettu ja eteenpäin mennään joka päivä. Kauhulla olen joskus ajatellut sitä että olisin jäänyt odottamaan, missä olisin sit nyt....- luultavasti lapseton katkera 38v akka jossain vuokrakaksiossa hulivililähiössä...he.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä mä itsekin olen, että turhaa sitä odotella. Ei tästä kuitenkaan enää nuorruta, vaikken vielä ikäloppu olekaan. Ja toisaalta, en halua että lapsille tulee ikäeroa toistakymmentä vuotta, nytkin tulee jo vähän liikaa.. Ja tiedän todella että ei niitä niin vain tehdä, ei ole näitten kahdenkaan saaminen ollut itsestäänselvyys.

Kiitos rohkaisusta!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän