Ei taida teilläkään

Vierailija

olla paljon elämää, kun täällä roikutte itsenäisyyspäivänä.

Juuri söin itsenäisyyspäivän pippuripihvit, tulin vain sen kertomaan.

Heippa

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

No, terve. Roikun täällä sen vuoksi, että minun pitäisi saada valmiiksi essee, mutta en millään saa aloitetuksi loppukiriä.

Miksi sinä syöt pippuripihvejä aamiaiseksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, terve. Roikun täällä sen vuoksi, että minun pitäisi saada valmiiksi essee, mutta en millään saa aloitetuksi loppukiriä.

Aamiaiseksi söin leipiä klo 04:30.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä =D

Kun on tottunut töihin lähtemään ennen klo 06:00, niin klo 12:00 työpäivä on jo reilusti yli puolenvälin. Mikä nyt on aamu kenellekin.

Vierailija

Totta, on tää aika ankeeta kun koko maa sammuu vuorokaudeksi ja kaikki paikat on kiinni ja ihmiset sisällä. Kaipaisin sellaista värikästä ja elävää itsenäisyyspäivää, niin USA:ssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikähän on tämä myyttinen elämä mistä aina välillä kuulee netissä? :o

Aamulla pillua kun herää, aamukahvit, puolenpäivän aikaan Päivällinen, sitten itsenäisyyspäivän pilkille. Illalla sitten grillataan kalat ja saunotaan. Muutama hyvä olut.

Siinä sinulle elämää.

aave mamma
Seuraa 
Liittynyt23.9.2015

Roikun ja odotan, että uni tulisi ja veisi mut kauas pois
...sinne miss' on lämmin... :)
⚫⚫⚫㊙⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
Ja sit kun joskus herään - toivottavasti - alan kyylää linnanjuhlaa :).
Viime vuonna jäikin väliin tuo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aamiaiseksi söin leipiä klo 04:30.

ap

Lasketaanko puolen tunnin roikkuminen jo varsinaiseksi roikkumiseksi eli eikö sinullakaan ole paljon elämää?

Olen muuten saanut jo tiedostot auki, joten kohta alkaa esseekin edetä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta, on tää aika ankeeta kun koko maa sammuu vuorokaudeksi ja kaikki paikat on kiinni ja ihmiset sisällä. Kaipaisin sellaista värikästä ja elävää itsenäisyyspäivää, niin USA:ssa.

Tästä samaa mieltä. Täällä on kuin kuoleman hiljaista kynttilöidensä kanssa. Kaipaisin muutenkin maahan missä vietetään vaikka karnevaalia, eikä ryypätä ikävään pimeässä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hihi, repesin :D
ap:lle
Mä yritän kyllä rajoittaa täällä käyntiä, kun monesti täältä saa vain pahan mielen, mutta kun ei juuri nyt ole oikein tuota sosiaalista elämääkään.. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Töitä, harrastuksia, kodinhoitoa, kavereita, miehiä/naisia... kaikki aspekteja, jotka ovat meille vakkari-av:laisille suhteellisen tuntemattomia. 

Ei lapsikaan perse homeessa istu paikallaan tuntikausia päivässä, vaan on jatkuvasti menossa tai puuhaamassa jotain. No ehkä nykyään istuvat, mutta siis pointtina se, ettei ole luontaista lajillemme. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset saattaisivat hyvinkin viihtyä ulkona, jos itsenäisyyspäivä olisi heinäkuussa. Arvaas, miksi!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat