Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin oppia rohkeammaksi tekemään asioita joita elämältä haluan

Vierailija

Haluan esimerkiksi syvällisiä ihmissuhteita, tutustua uusiin ihmisiin ja harrastaa enemmän seksiä.
Täytyy alkaa työskennellä sen eteen. Hirveän vaikea pitää elämä tasapainossa. Arki vaatii omansa ja vie mehut kuitenkin aika tehokkaasti.

Kommentit (6)

n85

Samoja haaveita. Noiden lisäksi vielä haluaisin vaihtaa ominaisuuksilleni sopivammalle alalle ja matkustaa jonkin verran. Haluaisin stressittömämpää elämää ja paremman fyysisen kunnon aloittamalla lenkkeilyn tms. Laihtua 10 kg että näyttäisi naamasta ikäiseltään. Ja enemmän seksiä, joko nykyisen kanssa tai sitten löydettävä innokkaampi/rohkeampi kumppani..

Vierailija

Ap ja n85, miten olette suunnitelleet oppia rohkeammiksi? Tarkoitan, että miten yleensäkään voi oppia rohkeaksi, kun ei ole? Minä toivoisin rohkeutta matkustella (aikaa ja rahaa kyllä olisi), mutta mistä sitä saa?

Vierailija

Mä itse asiassa olen aiemmin ollut paljon menevämpi ja tekevämpi. Viime vuosina olen tullut uudestaan pelokkaaksi. Sillon kun olin rohkea niin tein aika paljon vaan mitä halusin, vaikka pelotti. Ja elämä kyllä kulki paremmin. Tuli pettymyksiä rakkaudessa ym. mutta niistä pääsi yli. Nyt mulla on monesti ollut tilanteita, että en uskalla lopettaa huonoa juttua ajoissa ja en uskalla viedä hyvää suhdetta eteenpäin. En usko että on muuta keinoa kuin mennä niiden mukavuusrajojen yli. Vaikka vain vähän kerrallaan :) ehkä sä 3 voisit tehdä kotimaan reissun ja kun huomaat että on kivaa, alat reissata enemmän. Kannattaa ihmeessä matkustaa, jos haluaa ja jos se kerran on mahdollista.

Vierailija

4 ap. Olen muuten lukenut tota eläparemmin blogia! Mutta se elämä ei muutu lukemalla vaan tekemällä :) ap

Vierailija

Rohkeaksi oppii tekemällä. Itse olen tehnyt aina listoja mitä haluan saavuttaa vuoden aikana ja tätä kautta niitä haluamiaan asioita saa tehtyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat