Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suuseksi tms. vieraissakäyntiä? (kysymys mielellään vain miehille)

Vierailija
06.12.2015 |

Älä takerru otsikkoon, se on vain yksi esimerkki, haen VAIN sitä onko olemassa ns. harmaata aluetta, vai onko se aina joko tai?

Naisten kanta asiaan tiedetään jo, siis se "jos rakastaa niin ei tartte ees aatella koko asiaa" ja "parisuhde on muutakin kuin plaa plaa" jne.

Mutta MIES, lienee selvää että yhdyntä vieraan kanssa on "pettämistä", siitä ei tarvitse keskustella. Siis jos siihen ei ole erikseen lupaa.

Entäpä asteittain siitä kevyempään suuntaan? Siis ihan mitä tahansa välillä suuseksi - lounaalla käynti? Mitä jos vaimosi suutelee vierasta miestä? Näyttää pikkujouluissa harjoittelijapoitsulle tissit? Käy yhteissaunassa?
Mihin sinä asettaisit rajan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä ei voi määritellä listaamalla tekoja. Jokainen pettäjä tietää itse pettävänsä ja jollei tiedä, voi kysyä puolisolta mielipidettä. 🤪 vain sillä mielipiteellä on merkitystä.

Vierailija
22/28 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä ei voi määritellä listaamalla tekoja. Jokainen pettäjä tietää itse pettävänsä ja jollei tiedä, voi kysyä puolisolta mielipidettä. 🤪 vain sillä mielipiteellä on merkitystä.

Totta tuokin. Itse voin käsi sydämellä tai Fordin huoltokirjalla vannoa että itse en ole pettänyt kertaakaan, joten jouduin miettimään niin päin, että minkä kokisin vaimon puolelta pettämiseksi. Eli, jos nyt hitaita tanssisi, ja tanssipartneri vähän vaatteiden läpi hyväilisi, eikä vaimo kieltäisi, en voisi vielä pettämiseksi laskea. Loppujen lopuksi melko vaaratonta. Ihastumisia ilman tekoja ei voi laskea pettämiseksi myöskään, niille kun ihminen ei mitään voi

Mies,38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tunnutaan jostain syystä pidettävän suuseksiä ”suihinottona”/”suikkarina” eli vain miehelle annettuna?

Mun p*llua on nuollut moni varattu ja vapaakin mies ilman mitään vastapalveluksia, eli tapahtuu sitä noinkin että mies nuolee naista muttei tapahdu mitään muuta.

Tämä ei vissiin tule useimmille mieleen, vaan ajatellaan vain naista antamassa miehelle?

Itselleni tuo taas on outo ajatus, kun en ole ikinä ottanut keneltäkään pelkästään suihin.

Vierailija
24/28 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kysyisinkin miehiltä mitä tuumaisit, jos saisit tietää vaimosi istuneen vieraan miehen kasvoille, mutta mitään muuta (edes suutelua tms.) ei olisi tapahtunut?

Ainoastaan vieras mies olisi halunnut tuottaa mielihyvää vaimollesi ja vaimo olisi käyttänyt tilanteen hyödyksi kun ei siinä itse mitään menetä.

Vierailija
25/28 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kysyisinkin miehiltä mitä tuumaisit, jos saisit tietää vaimosi istuneen vieraan miehen kasvoille, mutta mitään muuta (edes suutelua tms.) ei olisi tapahtunut?

Ainoastaan vieras mies olisi halunnut tuottaa mielihyvää vaimollesi ja vaimo olisi käyttänyt tilanteen hyödyksi kun ei siinä itse mitään menetä.

No molemmat on tietenkin pettämistä samalla lailla kun perus paneminenkin. Lähinnä tuo, että joku yrittää väittää suuseksin olevan jotenkin vähemmän pettämistä kuulostaa omaan korvaam puhtaasti provoamiselta

Mies,38

Vai oletko itse sitä mieltä että jos olet vain nuoltavana, et petä?

Vierailija
26/28 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuumaisin, että ei kiva, mutta vähemmän paha kuin, että olisivat naineet. Ja huomattavasti vähemmän paha, kuin että tilanne olisi ollut päinvastainen, missä naiseni olisi ainoastaan halunnut tuottaa toiselle miehelle mielihyvää antamalla suunsa pantavaksi.

Vierailija
27/28 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mitä ajattelisin jos joku mies siis nuolisi vaimoani... koska vaimoni ei välitä suuseksin saamisesta, en tiedä loukkaantuisinko siis siitä että vaimo on ANTANUT miehen nuolla itseään, vai siitä että vaimo on SAANUT mieheltä suuseksiä... en luultavaisti loukkaantuisi ollenkaan vaan olisin enneminkin hämmästynyt siitä miksi teki sen, koska ei kuitenkaan olisi nauttinut ylipäätään.

Sama toisinkin päin, eli vaimo olisi ANTANUT miehelle suuseksiä, tai olisi SAANUT ANTAA miehelle suuseksiä, kun ei hän vain välitä kummastakaan...

Luultavasti kuitenkin olisi laskettu pettämiseksi jos minä olisin saanut, antanut tai saanut antaa suuseksiä :(

Vierailija
28/28 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette kyllä kummallisia määrittelijöitä itsellenne sopivaksi  jos seksi vieraan kanssa ei ole pettämistä, seksiä on kaikki missä limakalvojen kans ollaan tekemisissä, pettämistä on mikropettäminen ja henkinen pettäminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä