Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty olemaan läsnä intiimisti

Vierailija

En ymmärrä mikä minua vaivaa. Kun esimerkiksi suutelen mieheni kanssa, niin katselen vain seinille samalla. Tunnen olevani täysin kuollut sisältä. Ontto ja tyhjä. Ja vaikka haluankin seksiä ja se tuntuu hyvältä niin silti en en kuitenkaan pysty olemaan henkisesti mukana siinä. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Olen kuin robotti ilman mitään sisäistä kiihkoa tai lämpöä.

Kommentit (10)

Vierailija

Olet tunnekylmä analyytikko. Tarkastelet tilannetta ulkoapäin, etkä osaa heittäytyä tunteiden vietäväksi. Takakireys ja jäykkyys aiheuttaa eniten ongelmia itsellesi. Opettele rentoutumaan ja nauttimaan kumppanin läheisyydestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko aina ollut noin miehesi kanssa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Minulla on ollut tämä sama ongelma seksissä ja läheisyydessä aina, miehestä riippumatta. Ap

Vierailija

Mulla oli sama aikanaan kun söin e-pillereitä. Oli kyllä eri mieskin silloin, en osaa sanoa oliko siis vaan pillereistä johtuvaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet tunnekylmä analyytikko. Tarkastelet tilannetta ulkoapäin, etkä osaa heittäytyä tunteiden vietäväksi. Takakireys ja jäykkyys aiheuttaa eniten ongelmia itsellesi. Opettele rentoutumaan ja nauttimaan kumppanin läheisyydestä.

Joo, näin varmasti on. En vaan tiedä kuinka pääsisin siihen rentouden tilaan tai kuinka mieli ei harhailisi jonnekin ihan muualle. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama aikanaan kun söin e-pillereitä. Oli kyllä eri mieskin silloin, en osaa sanoa oliko siis vaan pillereistä johtuvaa.

En syö pillereitä, mutta muuten en kyllä ihmettelisi vaikka hormoneissa olisi jotain häikkää. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En syö pillereitä, mutta muuten en kyllä ihmettelisi vaikka hormoneissa olisi jotain häikkää. Ap

Onko sulla jotain lääkitystä? Nehän voivat vaikuttaa. Tai onko sulla jotain ajatuksia tai huolia joita haluat kieltää itseltäsi? Mä taistelin monta vuotta kun en halunnut miestäni seksuaalisesti, ja halusin haluta. Oli tosi vaikeeta. Silloin olin turta kun harastettiin seksiä. Ei tuntunut miltään ja harmitti. Enkä tajunnut miksi asia oli niin, se ahdisti. Silloin ehdin jo ajatella että olenkohan aina tämmönen, että seksi maistuu puulta. Nykyisin osaan rentoutua, antaa mennä ja pystyn keskittymään seksiin. Mulla johtunee siitä että en syö enää pillereitä, ja nykyinen mieheni saa oloni tuntumaan turvalliselta ja voin olla oma itseni.

Vierailija

Sitten ei varmaan kannata olla intiimisti, vai? Ei se ole mikään kansalaisvelvollisuus. Kuuletteko naiset? Ei teidän ole pakko tehdä sellaista mistä ette saa nautintoa.

Vierailija

Niin ja minkä ikäinen olet ap? Mulla myös ikä auttoi tilanteeseen. Nuorempana en osannut relata seksitilanteissa. Tosin olen nytkin vasta kolmekymppinen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat