Namedropping raivostuttaa

Vierailija

Onko teillä ns namedroppaja-tuttuja? Itselläni löytyy näitä pari. Rasittavin kertoo aina Twitterissä että tänään kaljalla sen ja sen punk bändin tyypin kanssa! Ai ette tiedä tätä bändiä? No minä olenkin tosi underground. Ja tyyppi on vasta vuosi sitten uuden miehensä myötä punkkariksi ryhtynyt. Toinen on yksi aika läheinenkin ystävä jonka Twitteri on täynnä kuvia tositv-julkkisista, huonoista räppäreistä ym. Ja kirjottaa kuviin, että rakkaiden kanssa jne. Oikeasti tyypit ovat hänelle lähinnä baarituttuja. Säälittävää? Kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija

Minä varmaan poistaisin fb-kavereistani tuollaiset. En jaksa huomion kipeitä ihmisiä. Ja ei, en ole kateellinen kenenkään julkkistutuista. Maailma on täynnä mitä lahjakkaimpia ihmisiä, joista suurin osa ihmisistä ei koskaan tule tietämään mitään, koska kuunnellaan vain listahittejä ja katsotaan vain Hollywood-elokuvia.

Namedropping = pudotella kuuluisien ihmisten nimiä "vahingossa" keskusteluun vaikuttaakseen jännittävältä ja mielenkiintoiselta ihmiseltä (eli namedroppaaja haluaa leuhkia "tuntemillaan" ihmisillä)

Vierailija

Mullakin pari tuttua harrastaa... Mua ei raivostuta, yleensä vähän hymähdän sisäisesti ;D se on tavallaan söpöä haluta olla niin "suurissa piireissä"

Tuntuu että varsinkin vanhemmat miehet tätä tekee... Jossain sukujuhlissa tms polleana selittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mullakin pari tuttua harrastaa... Mua ei raivostuta, yleensä vähän hymähdän sisäisesti ;D se on tavallaan söpöä haluta olla niin "suurissa piireissä"

Tuntuu että varsinkin vanhemmat miehet tätä tekee... Jossain sukujuhlissa tms polleana selittää.

Susta namedroppailu positiivinen ja kiva juttu? O.k. Sulla ja mulla on eri käsitys söpöstä, en vaan millään näe namedroppailevaa polleaa vanhempaa miestä söpönä.  x)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Susta namedroppailu positiivinen ja kiva juttu? O.k. Sulla ja mulla on eri käsitys söpöstä, en vaan millään näe namedroppailevaa polleaa vanhempaa miestä söpönä.  x)

No ei. Ymmärsit nyt vähän erilailla kuin tarkoitin. Se on sellasta mun mielestä höpsöä käytöstä. Ei positiivista, mutta täysin harmitonta. Söpöllä tarkoitin sellasta vähän höperösti muiden edessä käyttäytyvää... Tulee enemmän myötähäpeä kuin raivo :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat