Ahdistaa aika ilman lasta

Vierailija

Odotettu oma aika, vapaa. En tunnu osaavan nauttia. Ensin on kauhea ikävä lasta. Sitten en oikein tiedä mitä tehdä: pitäisikö levätä ja rentoutua, olla sosiaalinen, vai tehdä hyödyllisiä asioita. Hommia nyt riittäisi. Tekisi mieli olla ihmisten kanssa, toisaalta en haluais sopia tapaamisia niin ei tarvitse niihin sitoutua. Onpas vaikeaa! Kohta täytyisi päätös tehdä. En mä taida koko päivää haluta yksin olla. Ja illalla ainakin vois mennä ihan baariin jonnekin!

Kommentit (5)

Vierailija

AP, kuulostat ihan multa! Yritän nauttia omasta ajasta ja siitä, ettei tarvi olla koko ajan lasten saatavilla, vaikkei se todellakaan ole helppoa. Hyvää viikonloppua meille😊

Vierailija

Ap, mulla sama! Makaan sohvalla vähän väsyksissä ja mietin, nukkuako vai lähteäkö kerrankin itsekseen kaupoille. Soitellako kavereille vai nauttiako hiljaisuudesta. Siivotako vai nauttiako siitä, ettei kerrankin ole PAKKO siivota vaan voi vaan olla ja nauttia.

Vaikeaa miten päin tahansa ;)

Vierailija

Minkä ikäinen lapsesi on? Täällä toinen jota ahdistaa kauheasti ilman lasta. Lapsi onkin vasta juuri vuoden täyttänyt. Hieman olen jo tottunut ja alkanut nauttiakin hetkistä kun lapsi on isänsä kanssa esim. ulkona. Pari kertaa ollaan viety lapsi pariksi tunniksi isovanhemmilleen, mutta ne on ollut mulle niin ahdistavia hetkiä että ollaan suosiolla lopetettu semmoiset.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat