Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalisuus työpaikalla

Hukassa

Olen epäsosiaalinen. En löydä jutun aiheita. Elämä on tylsä. En pysty luomaan keskustelua. Minut on jo osittain eristetty, vaikka yritin puhua jotakin. Onko tämä irtisanomisperuste?

Kommentit (3)

Vierailija

Ei ole irtisanomisperuste, töissä ollaan ensijaisesti tekemässä töitä.

Toinen ääripää on työpaikan "juorukerhot" jotka ovat niin tiiviitä ja pahansuopia, että työtkin jäävät osin tekemättä... tuo jälkimmäinen olisi jo irtisanomisperuste.

Hukassa

Jatkan vielä...

Olen julkisella alalla työssä ja olen muodollisesti pätevä ja kauemmin ollut talossa. Nyt on siis vakituinen virka auki. Sitä havittelee toinen hakija, joka on ollut paljon vähemmän aikaa töissä, mutta joka puhuu jokaisen kanssa jotain. Hän on siis kilpailijani. Vastassa voi olla muitakin, mutta tästä talosta aina me ollaan hakijoina.

Työilmapiiri muuttui äkkiä häntä suosivaksi ja minut on nyt eristetty.

En voi olla hakematta vain sen perusteella, että jostakusta pidetään enemmän.

Minkälainen paska elämä minulle nyt tulee, jos pääsen? Jatkuukohan syrjintä.. En ajatellut jäädä taloon, jos tämä jatkuu, mutta vakituinen virka merkitsee minulle paljon.

Vierailija

Kyllähän sosiaalisilla taidoilla on merkitystä, hyvät vuorovaikutustaidot on varmasti plussaa työpaikoilla. Paikkaan täytyy valita sopivin eikä se joka on ollut pitempään talossa. En tarkoita tällä sitä etteikö hänkin voi olla sopivin. Mutta tästä aloituksesta haisee ap:n jotenkin erittäin huono itsetunto. :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat