Pitäisikö laittaa miehelle viesti, että en halua enää kuulla hänestä?

Vierailija

Aluksi mies herätteli kiinnostustani, oli mukavaa seuraa. Kiinnostuin sitten hänestä ja ihastuin, jopa enemmänkin. Nyt on yhteydenpito hänen puoleltaan aika harvaa, vastaa kyllä viesteihin. Sanoo olevan minusta kiinnostunut, mutta en ole vakuuttunut. Jotenkin tuntuu, ettei ole kanssani todesta, vaan ajankuluksi. Teenkö hölmösti, jos laitan viestiä, että kiitos seurasta ja hyvää jatkoa?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Öö, siis ymmärsinkö oikein?

-Sä olet ihastunut

-Mies ottaa liian harvoin yhteyttä

-Ajattelit poikkasta suhteen kokonaan?

Miten tää yhtälö näin menee? Itse ottaisin yhteyttä ja sanoisin, että haluaisin suhteelta enemmän, mitä mieltä mies on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä laita sille itse mitään. Sitten jos se jotain kyselee, niin vastaat että kiitos mutta ei kiitos.

Toi on huono neuvo. Mä olin joskus samanlaisessa tilanteessa. Kun tää mies joskus otti yhteyttä, ilahduin niin paljon, vaikka juuri ennen olin ajatellut, että jos se nyt soittaa nii sanon suorat sanat. En sanonut, ja sama rumba alkoi alusta. Hyvä neuvo, jos oikeesti pystyt sanomaan siinä tilanteessa ei kiitos.

Vierailija

Mies ei ole kiinnostunut sinusta, joten yrität esittää sille, että sinä et ole kiinnostunut hänestä. Hupaisaa ja ei ollenkaan läpinäkyvää. Olette te naiset sitten typeriä.

Vierailija

Ensin voisi toki kysäistä mieheltä, että mitä mieltä hän on, lopetetaanko koko juttu? Ei se harva yhteydenotto tarkoita välttämättä, että mies ei halua sua enää nähdä. Jospa tykkää edetä hitaasti?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita sille itse mitään. Sitten jos se jotain kyselee, niin vastaat että kiitos mutta ei kiitos.

Toi on huono neuvo. Mä olin joskus samanlaisessa tilanteessa. Kun tää mies joskus otti yhteyttä, ilahduin niin paljon, vaikka juuri ennen olin ajatellut, että jos se nyt soittaa nii sanon suorat sanat. En sanonut, ja sama rumba alkoi alusta. Hyvä neuvo, jos oikeesti pystyt sanomaan siinä tilanteessa ei kiitos.

Miten sun homma sitten lopulta päättyi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Öö, siis ymmärsinkö oikein?

-Sä olet ihastunut

-Mies ottaa liian harvoin yhteyttä

-Ajattelit poikkasta suhteen kokonaan?

Miten tää yhtälö näin menee? Itse ottaisin yhteyttä ja sanoisin, että haluaisin suhteelta enemmän, mitä mieltä mies on?

Näin. Jos on kiinnostunut ja haluaa enemmän ja mies ei halua vakavaa suhdetta, on ihan hyvä selvittää asiat puhumalla ja molemmilla on sitten sama tieto reaaliajassa. Miksi laittaa viesti lopettamisesta, jos on kiinnostunut? Mies voi olla kiinnostunut myös, mutta hitaammalla temmolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten sun homma sitten lopulta päättyi?

Päädyttiin suhteeseen, mutta sekosin, kun minä olin aina se, joka soitti kahville/tapaamaan. Lopulta kun olin monta kertaa sanonut asiasta, että haluaisin sen ottavan useammin yhteyttä, minua pidettiin läheisriippuvaisena yms. Sitten erottiin.

En sano että sinulle kävisi näin, mutta on tosi raastavaa olla aina se ainoa, joka ottaa yhteyttä. Voihan mies esittää vaikeaa tai olla vaan epävarma, haluaako nainen tavata tai jotain. Näin mä haluaisin uskoa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensin voisi toki kysäistä mieheltä, että mitä mieltä hän on, lopetetaanko koko juttu? Ei se harva yhteydenotto tarkoita välttämättä, että mies ei halua sua enää nähdä. Jospa tykkää edetä hitaasti?!

Voi olla noinkin. Sanoo olevansa kiinnostunut, joten miksi valehtelisi? En taida vielä tehdä mitään. Tehköön seuraavan siirron. Meillä on ollut hyvin avointa ja suoraa keskustelua, joten ihmettelen, miksi tässä tilanteessa puhuisi muuta kuin ajattelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla menee myös aina tällä tavalla. Kun ei ole mitään muitakaan säätöjä, niin aina sitä sitten ilahtuu kun mies laittaa viestiä, ja kiukku unohtuu...

Itse olen vähän päässyt viimeisimmästä irti. Ihan sillä tavalla, että kun se yhteydenpito on harventunut, niin ei ole samalla tavalla enää mielessä. Yritän myös ahkerasti miettiä miehen huonoja puolia :D on se vaan niin kamala tunne, kun oma mieliala on niin riippuvainen toisen viesteistä. Yhdessä hetkessä on taivaissa ja sitten taas alimmassa helvetissä, on se niin typerää.

Mutta en itse kyllä lähtisi mitään "Ajattelin vain ilmoittaa, etten halua kuulla susta mitään" -viestiä laittamaan, vaikuttaa vähän dramaattiselta sellainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla menee myös aina tällä tavalla. Kun ei ole mitään muitakaan säätöjä, niin aina sitä sitten ilahtuu kun mies laittaa viestiä, ja kiukku unohtuu...

Itse olen vähän päässyt viimeisimmästä irti. Ihan sillä tavalla, että kun se yhteydenpito on harventunut, niin ei ole samalla tavalla enää mielessä. Yritän myös ahkerasti miettiä miehen huonoja puolia :D on se vaan niin kamala tunne, kun oma mieliala on niin riippuvainen toisen viesteistä. Yhdessä hetkessä on taivaissa ja sitten taas alimmassa helvetissä, on se niin typerää.

Mutta en itse kyllä lähtisi mitään "Ajattelin vain ilmoittaa, etten halua kuulla susta mitään" -viestiä laittamaan, vaikuttaa vähän dramaattiselta sellainen.

Ja kun nimenomaan haluaa kuulla :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat