Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet hymyilyn merkitys?

Vierailija

Kysymys toisinp√§in: Miksi mies hymyilee naiselle aina tavatessaan ūüėä? Ja muutenkin kattelee pitk√§√§n jotenkin .

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun mies hymyilee kaikille ja on ystävällinen. Miksi ei?! Ei se sitä meinas että on kiinnostunut, jos sitä hait takaa....

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Noin minä toimin jos ihastun. Tosin siitä katselusta ei aina tiedä se ihastuksen kohde, koska olen vähän sellainen "puskakyttääjä", mutta välillä olen jäänyt kiinni katselusta ja silloin on tehnyt mieli ampua aivot pihalle. Hymyilen jos juttelen ihastuksen kanssa, mutta en tiedä voiko sitä hymyilyksi sanoa, koska imen sitä hymyä takaisin siten, että näyttää kuin pidättelisin pierua. Silloin varsinkin alkaa hymyilyttää jos huomaa, että se ihastus on hyvällä tuulella eikä edes minun läsnäoloni häiritse. Se on ihan kiva tunne vaikka sen niin harvoin saakin kokea, tai ehkä se juuri siksi tuntuu niin hyvältä.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Min√§ varattu mies olen ihastunut varattuun naiseen. H√§nell√§ on hymy herk√§ss√§ joten hymyilemme todella paljon kun n√§emme ja juttelemme. Ei jokainen nainen ole sellainen ett√§ saisi sit√§ j√§nn√§√§ ihastuksen tunnetta aikaan ja niin hymyilytt√§v√§lle mielelle kuin h√§n... Pirskatti sent√§√§n. Ei kaikille kyll√§ tule mieleenk√§√§n hymyill√§. ūüėä

Vierailija

Täällä ämmät vastaa miestensä puolesta.mutta asia on niin että mies hymyilee naiselle johon on ihastunut ja
Haluaa vastakaikua.ei siinä mitään ihmeellistä ole.tutuille vain hymähdetään kun tavataan.miehelle ja naisille.pitkään hymyily ja selvä pikku flirtti on osoitus siitä että ollaan ihastuneita ja kiinnostuneita.sanokoot tämän palstan tympääntyneet ämmät mitä huvittaa.eikä siinä vaikuta onko varattu tai ei . Siinä on muut asiat mitkä johtaa sellaiseen molemminpuoliseen hymyilyyn ei hymähtelyyn.
ūüėä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Min√§ varattu mies olen ihastunut varattuun naiseen. H√§nell√§ on hymy herk√§ss√§ joten hymyilemme todella paljon kun n√§emme ja juttelemme. Ei jokainen nainen ole sellainen ett√§ saisi sit√§ j√§nn√§√§ ihastuksen tunnetta aikaan ja niin hymyilytt√§v√§lle mielelle kuin h√§n... Pirskatti sent√§√§n. Ei kaikille kyll√§ tule mieleenk√§√§n hymyill√§. ūüėä

Kannattaa erota ni saatte hymyillä ja flirttailla yhdessä sitten niin paljon kun haluatte! Yök!

Vierailija

Enpä tiedä. Tuskin ainakaan pillun päälle haluaa? Nimittäin tutkimusten mukaan naiset pitävät hymyilevää miestä vähemmän kiinnostavana kuin totista. 

Vierailija

**ttu saa enää muuten vaan hymyilläkään.... mikä täälä naisille kelpaa kun ei saa olla mököttävä mörökölli mutta sit ku hymyilee niin se on heti niin selvää pillun vonkua vai??!?! viä kehtaatte ihmetellä kun muka miehet ymmärtää kaiken aina väärin. en koskaan tule ymmärtään naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Tuskin ainakaan pillun päälle haluaa? Nimittäin tutkimusten mukaan naiset pitävät hymyilevää miestä vähemmän kiinnostavana kuin totista. 

tämä väite ei pidä paikkansa. tutkimus on amerikkalainen?Millanen otos, ketä siinä on? hymyilevä mies saa mut sulamaan. enkä ole ainoa

Vierailija

Niin minutkin ihania ovat hymyilevät miehet varsinkin eräs. Välillämme on ihana hymyily ja väre.... Ei haittaa vaikka olemme varattuja.meillä on pari yhteistä juttua mitkä hymyilyttää molempia aina kun näemme. Emme niistä puhu.ei tarvi kun hymyilemme toisillemme.eikä tämä ole mitään seksiin liittyvää. Pientä hauskaa vain. En kyllä kiellä ettenkö olisi hieman ihastunut mutta pitää laittaa jäitä hattuun koska....ei tiedä mitä seuraa jos päästää tunteet valloilleen.
Hymy on ihana asia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat