Miehet hymyilyn merkitys?
Kysymys toisinpĂ€in: Miksi mies hymyilee naiselle aina tavatessaan đ? Ja muutenkin kattelee pitkÀÀn jotenkin .
Kommentit (16)
Mun mies hymyilee kaikille ja on ystÀvÀllinen. Miksi ei?! Ei se sitÀ meinas ettÀ on kiinnostunut, jos sitÀ hait takaa....
Noin minÀ toimin jos ihastun. Tosin siitÀ katselusta ei aina tiedÀ se ihastuksen kohde, koska olen vÀhÀn sellainen "puskakyttÀÀjÀ", mutta vÀlillÀ olen jÀÀnyt kiinni katselusta ja silloin on tehnyt mieli ampua aivot pihalle. Hymyilen jos juttelen ihastuksen kanssa, mutta en tiedÀ voiko sitÀ hymyilyksi sanoa, koska imen sitÀ hymyÀ takaisin siten, ettÀ nÀyttÀÀ kuin pidÀttelisin pierua. Silloin varsinkin alkaa hymyilyttÀÀ jos huomaa, ettÀ se ihastus on hyvÀllÀ tuulella eikÀ edes minun lÀsnÀoloni hÀiritse. Se on ihan kiva tunne vaikka sen niin harvoin saakin kokea, tai ehkÀ se juuri siksi tuntuu niin hyvÀltÀ.
Terveisin Naispelko22
Hymyillen saa parempaa palvelua, ja paremman kontaktin yleisemminkin.
No niin. Miehet vastaa kuten naiset.
HymyillÀÀn kun tavataan ja vielĂ€ enemmĂ€n kun erotaan đđ
MinĂ€ varattu mies olen ihastunut varattuun naiseen. HĂ€nellĂ€ on hymy herkĂ€ssĂ€ joten hymyilemme todella paljon kun nĂ€emme ja juttelemme. Ei jokainen nainen ole sellainen ettĂ€ saisi sitĂ€ jĂ€nnÀÀ ihastuksen tunnetta aikaan ja niin hymyilyttĂ€vĂ€lle mielelle kuin hĂ€n... Pirskatti sentÀÀn. Ei kaikille kyllĂ€ tule mieleenkÀÀn hymyillĂ€. đ
TÀÀllÀ ÀmmÀt vastaa miestensÀ puolesta.mutta asia on niin ettÀ mies hymyilee naiselle johon on ihastunut ja
Haluaa vastakaikua.ei siinÀ mitÀÀn ihmeellistÀ ole.tutuille vain hymÀhdetÀÀn kun tavataan.miehelle ja naisille.pitkÀÀn hymyily ja selvÀ pikku flirtti on osoitus siitÀ ettÀ ollaan ihastuneita ja kiinnostuneita.sanokoot tÀmÀn palstan tympÀÀntyneet ÀmmÀt mitÀ huvittaa.eikÀ siinÀ vaikuta onko varattu tai ei . SiinÀ on muut asiat mitkÀ johtaa sellaiseen molemminpuoliseen hymyilyyn ei hymÀhtelyyn.
đ
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€ varattu mies olen ihastunut varattuun naiseen. HĂ€nellĂ€ on hymy herkĂ€ssĂ€ joten hymyilemme todella paljon kun nĂ€emme ja juttelemme. Ei jokainen nainen ole sellainen ettĂ€ saisi sitĂ€ jĂ€nnÀÀ ihastuksen tunnetta aikaan ja niin hymyilyttĂ€vĂ€lle mielelle kuin hĂ€n... Pirskatti sentÀÀn. Ei kaikille kyllĂ€ tule mieleenkÀÀn hymyillĂ€. đ
Kannattaa erota ni saatte hymyillÀ ja flirttailla yhdessÀ sitten niin paljon kun haluatte! Yök!
EnpÀ tiedÀ. Tuskin ainakaan pillun pÀÀlle haluaa? NimittÀin tutkimusten mukaan naiset pitÀvÀt hymyilevÀÀ miestÀ vÀhemmÀn kiinnostavana kuin totista.
**ttu saa enÀÀ muuten vaan hymyillÀkÀÀn.... mikÀ tÀÀlÀ naisille kelpaa kun ei saa olla mököttÀvÀ mörökölli mutta sit ku hymyilee niin se on heti niin selvÀÀ pillun vonkua vai??!?! viÀ kehtaatte ihmetellÀ kun muka miehet ymmÀrtÀÀ kaiken aina vÀÀrin. en koskaan tule ymmÀrtÀÀn naisia.
Vierailija kirjoitti:
EnpÀ tiedÀ. Tuskin ainakaan pillun pÀÀlle haluaa? NimittÀin tutkimusten mukaan naiset pitÀvÀt hymyilevÀÀ miestÀ vÀhemmÀn kiinnostavana kuin totista.
tÀmÀ vÀite ei pidÀ paikkansa. tutkimus on amerikkalainen?Millanen otos, ketÀ siinÀ on? hymyilevÀ mies saa mut sulamaan. enkÀ ole ainoa
Niin minutkin ihania ovat hymyilevÀt miehet varsinkin erÀs. VÀlillÀmme on ihana hymyily ja vÀre.... Ei haittaa vaikka olemme varattuja.meillÀ on pari yhteistÀ juttua mitkÀ hymyilyttÀÀ molempia aina kun nÀemme. Emme niistÀ puhu.ei tarvi kun hymyilemme toisillemme.eikÀ tÀmÀ ole mitÀÀn seksiin liittyvÀÀ. PientÀ hauskaa vain. En kyllÀ kiellÀ ettenkö olisi hieman ihastunut mutta pitÀÀ laittaa jÀitÀ hattuun koska....ei tiedÀ mitÀ seuraa jos pÀÀstÀÀ tunteet valloilleen.
Hymy on ihana asia.
Vierailija kirjoitti:
Niin minutkin ihania ovat hymyilevÀt miehet varsinkin erÀs. VÀlillÀmme on ihana hymyily ja vÀre.... Ei haittaa vaikka olemme varattuja.meillÀ on pari yhteistÀ juttua mitkÀ hymyilyttÀÀ molempia aina kun nÀemme. Emme niistÀ puhu.ei tarvi kun hymyilemme toisillemme.eikÀ tÀmÀ ole mitÀÀn seksiin liittyvÀÀ. PientÀ hauskaa vain. En kyllÀ kiellÀ ettenkö olisi hieman ihastunut mutta pitÀÀ laittaa jÀitÀ hattuun koska....ei tiedÀ mitÀ seuraa jos pÀÀstÀÀ tunteet valloilleen.
Hymy on ihana asia.
Ihanan myönteisen naisen kirjoitus.ymmĂ€rtÀÀ selvĂ€sti systeemit.đ
Miksi ei? đ