Mites nämä joulukeräykset?

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Minulla kun ei ole vielä omaa perhettä eikä jouluun siis juuri kulu rahaa, haluaisin antaa veronpalautukseni johonkin näistä joulukeräyksistä. Tahtoisin kuitenkin, että keräys lahjoittaa suomalaisille lapsiperheille. No, turvapaikanhakijoista suurin osa ei taida joulua viettääkään, mutta silti. Just to be sure. Ei siksi, että olisin rasisti, vaan koska tiedän, että pakolaiskeskuksissa homma menee ns. valtion piikkiin muutenkin.

Hyvä Joulumieli on skandaalien ryvettämän SPR:n keräys ja Joulupuu käsittääkseni Nuorkauppakamarin. Miten on: meneekö näiden kautta avustus sinne missä sitä oikeasti tarvitaan?

Kommentit (4)

traskausfetissimies
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Sitten vielä sekin, että mitä tapahtuu keräysvaroille, joita ei ehditä käyttää?

Katsoin esim. tuon hyvä joulimieli -keräyksen olevan avoin aina aattoon saakka, mutta lahjakortit kaiketi jaetaan jo aikaisemmin! 

Paras olisi kun tietäisi suoraan perheen tai pari joille lahjoittaa. 

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Minulla ei ole kokemusta noista sen kummallisemmin, lähes joka vuosi olen laittanut paketin tai kaksi tuohon Joulupuu-keräykseen. Tietysti toivon, että ovat menneet sellaisille lapsille, jotka niitä oikeasti tarvitsevat.

Suomessa toimii myös Hope ja Sininen Risti ry. Jälkimmäinen on melko uusi yhdistys. Mutta kannattaa varmaan noihin olla yhteydessä jos haluaa lisätietoja. 

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

ihanaanaa
Seuraa 
Liittynyt5.12.2015

Joulupuuta ollaan suosittu. Kiva lähteä lasten kanssa shoppailemaan, kun saavat valita samanikäiselle lahjat.a

Sitten tyhjennetään kaapit yms. pelastusarmeijan laareihin. Kirpparille ei kiinnosta lähteä, liian vaivalloista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat