Millainen ihminen ei kelpaa kenellekään?
Täällä nyt näkyy olevan näitä keskusteluja joissa pohditaan, että kelpaako sellainen mies tai tällainen nainen kellekään. Millainen mies tai nainen ei sitten kelpaa kenellekään? Onko sellaisia olemassa? Monihan kuolee ilman seurustelua tai seksin kokemista, mutta ovatko hekään sitten todellisuudessa kelpaamattomia vai vaan liian ujoja tekemään aloitteita tai sitten ovat päättäneet olla yksin kun kyseiset asiat eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Jokuhan saattaa pitää itseään kelpaamattomana, mutta joku kaltaiseni nyhverö tykkääkin hänestä, mutta ei vain uskalla kertoa siitä.
Ainahan kuulee miten "toivottomille tapauksille" selitetään miten hekin löytävät varmasti jonkun, mutta miten kukaan voi sanoa mitään varmaksi toisen puolesta jos itse ei ole kiinnostunut siitä tyypistä jolle sen sanoo? Ei kaikille vaan löydy sitä kumppania syystä tai toisesta, ei sen syyn aina tarvitse olla se rumuus, köyhyys, kouluttamattomuus, kiltteys ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan.
Itseäni pidän juurikin sellaisena toivottomana tapauksena, koska minussa on niin helkkaristi vikoja joista naiset ei innostu, joitain niistä pystyisin korjaamaan ja toisia taas en. Varmaan minustakin voi kiinnostua jos on tarpeeksi mieleltään epätasapainossa, mutta en usko sellaisessa olevan mitään mieltä, koska en osaa/uskalla viedä asioita koskaan eteenpäin, juuri tästä syystä uskon olevani toivoton tapaus. Ja vähän kävisi sääliksikin jos joku nainen joutuisi katselemaan tätä naamaa päivittäin, vielä enemmän kävisi sääliksi jos se vielä tykkäisi katsella sitä.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (63)
Elämä on niin sattumanvaraista, itsekin sattumalta löysin monen vuoden yksinäisyyden jälkeen miehen, jonka kanssa pidän 7. vuotta yhtä. Jos en häneen olisi sattumalta törmännyt, olisin kukaties yksin edelleen.
Naisen näkökulmasta sen verran olen tehnyt pohdintaa, että omalla kohdallani koin, että miehiä ei kiinnostanut minussa ainakaan se , että osittain traumaattisen nuoruuden jäljiltä mulla on ihan viheliäisen huono itsetunto, joka näkyy olemisessa ja ulosannissa. Sellainen nainen ei viehätä monia miehiä, siis sellainen kun ei ole "söpösti ujo" vaan ihan selvästi aivan olematon itse- ja omanarvontunto. Luulen, että sellaiset itsevarmat ja sinut itsensä kanssa-naiset vetoaa miehiin huomattavasti enemmän. Lisäksi tähän yhdistyi ylipaino, mikä on toinen kokemukseni mukaan hyvinkin tehokas miehenkarkoitin. Tämän lisäksi vielä suunta elämässäni oli noihin aikoihin hyvin hukassa, eli en ollut todellakaan sellainen aktiivinen menomimmi. Monet äijät tykkää sellaisista aktiivisista nauravista energiapillereistä, jotka menee ja tekee, opiskelee ja harrastaa (mielellään jotain liikunnallista) ja kikattelee helisevästi siinä sivussa kun on monta rautaa tulessa ja selkeesti "going places".
Epävarma, katkera, uhriudessa piehtaroiva aikuinen mies. Yhteiselosta tuollaisen kanssa ei tule yhtään mitään. Kukaan ei halua itselleen riippakivi-puolisoa...
Normaalin itsetunnon omaava, aloitekykyinen ja reipas mies sen sijaan varmasti löytää kumppanin! Ulkonäössäkin saa paljon anteeksi kun on sopivasti pilkettä silmäkulmassa. ;)
Toki pätee myös naisiin...
Naispelko - sinä olet kyllä puhtaaksi pestyin marttyyri johon olen törmännyt!
Tuo asenteesi on kyllä todellakin suuren suuri miinus ja este, ettet naismaailmassa onnistu.
Harvempi nainen jaksaa itseään säälivää valittajaa, joka ei saa itseään niskasta kiinni ja nosta katsettaan sieltä pohjamudasta! Kaiken näköiset ja kokoiset miehet on saaneet tyttöystäviä ja vaimoja jotka jopa rakastavat heitä! Tunnut olevan valtavan ulkonäkö keskeinen, eikö sinun mielestäsi ihmisessä merkitse muu kuin kuori?
Jos et opettele arvostamaan sitä hyvää mitä sinussa takuulla on, et pääse tuosta koskaan.
Asenteesi työntää pois, ei houkuttele luoksesi. Katso jätkä peiliin!
Terv. nainen