Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei kelpaa kenellekään?

04.12.2015 |

Täällä nyt näkyy olevan näitä keskusteluja joissa pohditaan, että kelpaako sellainen mies tai tällainen nainen kellekään. Millainen mies tai nainen ei sitten kelpaa kenellekään? Onko sellaisia olemassa? Monihan kuolee ilman seurustelua tai seksin kokemista, mutta ovatko hekään sitten todellisuudessa kelpaamattomia vai vaan liian ujoja tekemään aloitteita tai sitten ovat päättäneet olla yksin kun kyseiset asiat eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Jokuhan saattaa pitää itseään kelpaamattomana, mutta joku kaltaiseni nyhverö tykkääkin hänestä, mutta ei vain uskalla kertoa siitä.

Ainahan kuulee miten "toivottomille tapauksille" selitetään miten hekin löytävät varmasti jonkun, mutta miten kukaan voi sanoa mitään varmaksi toisen puolesta jos itse ei ole kiinnostunut siitä tyypistä jolle sen sanoo? Ei kaikille vaan löydy sitä kumppania syystä tai toisesta, ei sen syyn aina tarvitse olla se rumuus, köyhyys, kouluttamattomuus, kiltteys ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan.

Itseäni pidän juurikin sellaisena toivottomana tapauksena, koska minussa on niin helkkaristi vikoja joista naiset ei innostu, joitain niistä pystyisin korjaamaan ja toisia taas en. Varmaan minustakin voi kiinnostua jos on tarpeeksi mieleltään epätasapainossa, mutta en usko sellaisessa olevan mitään mieltä, koska en osaa/uskalla viedä asioita koskaan eteenpäin, juuri tästä syystä uskon olevani toivoton tapaus. Ja vähän kävisi sääliksikin jos joku nainen joutuisi katselemaan tätä naamaa päivittäin, vielä enemmän kävisi sääliksi jos se vielä tykkäisi katsella sitä.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole koskaan kelvannut miehille. Haluatteko, että luettelen ominaisuuteni?

Luettele ihmeessä. Kelpaamaton nainenhan on taruolento.

Terveisin Naispelko22

Luonne: rauhallinen, introvertti, alussa hieman ujo, vähän huono itsetunto, hauska jos jakaa samanlaisen huumorintajun, kiltti, luotettava, pitää yksinolosta, diplomaattinen, joustava, joskus taipuvainen melankoliaan mikä näkyy varautumisena sosiaalisissa suhteissa, mutta pääasiassa positiivinen suhtautumistapa elämään.

Ulkonäkö: hoikka, pitkät hiukset, naisellinen vartalo & pukeutumistyyli, kasvot tavikset.

Elämäntilanne: korkeakoulutettu, oman alan työpaikka, harrastuksia, sosiaalinen elämä miltei olematon pääasiassa omasta tahdosta.

Näillä spekseillä olen ollut aina miehille "omituinen" tai sellainen, johon ei voi vain kuulemma ihastua. Yksin olen jäänyt kun miehiltä ei oma-aloitteista kiinnostusta koskaan tule ja oma aktiivisuus ei enää kannata kun lopussa odottaa torjunta.

No tuo on taas tuota naisten ensimmäisen maailman ongelmaa. "Kerran tein aloitteen ja tulin torjutuksi; en enää koskaan tee aloitteita." Miksi sitten olet aloitteellinen niitä idioottimiehiä kohtaan? On niitä fiksujakin miehiä olemassa, kaikki eivät ole kusipäitä kuitenkaan.

Mikset osaa lukea?

Miehet eivät ole minua kohtaan tehneet koskaan aloitteita, kaikki jutut ovat lähteneet minun taholtani ja olen aikuinen nainen, joten noita aloitteita on tullut tehtyä vuosien varrella erittäin paljon.

Ja siis eniten olen aina kiinnostunut samanoloisista tyypeistä millainen itsekin olen.

Ei se, etten kelpaa niille fksulle ja mukavalle miehelle tee niistä miehistä kusipäitä. Tuollainen stereotyyppinen haukkuminen on naiivia ja ala-arvoista.

No kieltämättä harmittaa näin fiksuna miehenä että te naiset teette niitä aloitteita aina niille väärille tyypeille, ja sitten vielä vedätte herneet nenään ja manaatta kaikki miehet sioiksi. Noin niin kuin stereotyyppisesti, mutta kuitenkin. En usko että olet tehnyt aloitteita muille kuin täysin väärille miehille. Kokeilepa joskus olla aktiivinen niitä mukavia ja fiksuja miehiä kohtaan, ilman itsepetosta.

Mikset usko etten vaan kelpaa...?

Vaikkei ne miehet minua halunneet en silti pidä miehiä sikoina, pidän itseäni epäonnistuneena naisena. Kerropa sinä sitten mikä on määritelmäsi oikeasti mukavalle ja fiksulle miehelle kun et näytä uskovan että juuri sellaisista minä olen aina ollut kiinnostunut...

Olen havainnut elämässä, kuinka ne ihan mukavat, fiksut ja kauniit naapurintyttömäiset naiset tekevät aivan älyttömiä ratkaisuja elämässään mitä tulee miehiin. Se turhauttaa. Nähdä se kuinka hyvä nainen joutuu haaskatuksi omien toimiensa takia. Ilmeisesti naiset eivät sitten ajattele järjellä, vaan kaikkeen hyökätään 100% tunteella, ja sitten palaa näpit. Minua ei ole koskaan lähestyneet muut kuin munanhimoiset, seksuaalimoraaliltaan epämääräiset naiset. Se on tietysti minun ongelmani. Joku toinen mies saattaisi pitää sitä lottovoittona. Sellaisten naisten kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, ja olenkin toivottanut heille hyvää jatkoa elämässään ilman minua. Missä ne kaikki aloitteelliset mutta kivat naiset piileskelevät? Itse en ole mikään naisten perässä juoksija.

Siinäpä se tuli: "ne ihan mukavat, fiksut ja kauniit naapurintyttömäiset naiset".

Kuten sanoin, olen vain tavallisen näköinen nainen. Kauneusleikkausten jälkeen varmaan sitten teille kaikille miehille olisinkin kelvannut.

Turhaan alennat itseäsi.

Käsitykseni kauneuden tasostani on muodostonut vuosien aikana sen perusteella miten miehet ovat minuun suhtautuneet ja millaista palautetta olen kasvoistani saanut. Ihminen on sosiaalinen olento enkä toisaalta voisi olla niin harhainen, että pitäisin vuosien palautteen jälkeen itseäni tyystin erilaisena mitä muut.

En yksinkertaisesti ole riittävän kaunis suhteeseen.

Vierailija
42/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten olen saanut noin paljon alapeukkuja? Kertokaa ihmeessä sanallisesti, jos tulkintani on tyhmä tai olen muuten harhainen. Hyötyisin enemmän

T:5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi kelvoton 29-v. mies. Työpaikka, asunto, rahaa jne. löytyy mutta olen pitkä, heikko ja alipainoinen joten ei ole naisseurasta kokemusta tullut.

Vierailija
44/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole koskaan kelvannut miehille. Haluatteko, että luettelen ominaisuuteni?

Terveisin Naispelko22

Luonne: rauhallinen, introvertti, alussa hieman ujo, vähän huono itsetunto, hauska jos jakaa samanlaisen huumorintajun, kiltti, luotettava, pitää yksinolosta, diplomaattinen, joustava, joskus taipuvainen melankoliaan mikä näkyy varautumisena sosiaalisissa suhteissa, mutta pääasiassa positiivinen suhtautumistapa elämään.

Ulkonäkö: hoikka, pitkät hiukset, naisellinen vartalo & pukeutumistyyli, kasvot tavikset.

Elämäntilanne: korkeakoulutettu, oman alan työpaikka, harrastuksia, sosiaalinen elämä miltei olematon pääasiassa omasta tahdosta.

Näillä spekseillä olen ollut aina miehille "omituinen" tai sellainen, johon ei voi vain kuulemma ihastua. Yksin olen jäänyt kun miehiltä ei oma-aloitteista kiinnostusta koskaan tule ja oma aktiivisuus ei enää kannata kun lopussa odottaa torjunta.

No tuo on taas tuota naisten ensimmäisen maailman ongelmaa. "Kerran tein aloitteen ja tulin torjutuksi; en enää koskaan tee aloitteita." Miksi sitten olet aloitteellinen niitä idioottimiehiä kohtaan? On niitä fiksujakin miehiä olemassa, kaikki eivät ole kusipäitä kuitenkaan.

Mikset osaa lukea?

Miehet eivät ole minua kohtaan tehneet koskaan aloitteita, kaikki jutut ovat lähteneet minun taholtani ja olen aikuinen nainen, joten noita aloitteita on tullut tehtyä vuosien varrella erittäin paljon.

Ja siis eniten olen aina kiinnostunut samanoloisista tyypeistä millainen itsekin olen.

Ei se, etten kelpaa niille fksulle ja mukavalle miehelle tee niistä miehistä kusipäitä. Tuollainen stereotyyppinen haukkuminen on naiivia ja ala-arvoista.

No kieltämättä harmittaa näin fiksuna miehenä että te naiset teette niitä aloitteita aina niille väärille tyypeille, ja sitten vielä vedätte herneet nenään ja manaatta kaikki miehet sioiksi. Noin niin kuin stereotyyppisesti, mutta kuitenkin. En usko että olet tehnyt aloitteita muille kuin täysin väärille miehille. Kokeilepa joskus olla aktiivinen niitä mukavia ja fiksuja miehiä kohtaan, ilman itsepetosta.

Ensinnäkin - huhhuh. Enpä ole itsekään onnistunut kuvailemaan itseäni noin hyvin kuin tässä yllä kirjoittanut nainen. Olen tismalleen samanlainen. Ikää jo päälle 30 eikä se kuuluisa flaksi ole todellakaan käynyt. Ikinä.

Sitten vastauksena tähän viimeisimpään kommenttiin - tässä otteita aloitteistani. Voisitko ystävällisesti kertoa, miten he olivan niitä idiootti-miehiä, joista minun olisi jotenkin pitänyt tietää, ettei heille kannata tehdä aloitetta?

1. Omanikäiseni insinööri, joka vapaa-ajallaan mm. teki vapaaehtoista nuorisotyötä. Puhui paljon toiveistaan elämän suhteen (mätsäsivät), samanlainen huumorintaju ja todella mielenkiintoiset keskustelut. Meni lukkoon kun kerroin että voisi kiinnostaa muutenkin kuin kaverina - sitten seuraavan naisen kun tapasi, meni hänen kanssaan alle vuodessa naimisiin ja elää nyt onnellista perhe-elämää.

2. Töissä tutustuttiin, jatkuvaa ujoa flirttailua puolin ja toisin, hän epävarmasti kehui minua viestin välityksellä monta kertaa... Päätin rohkaistua ja pyysin kahville - vastauksena "o.O no öööh ei...". Nykyään seurustelee.

3. Aivan uusi tuttavuus, tapasimme yhteisten kavereiden kautta, vaihdettiin yhteystietoja aivan uskomattoman hauskan parituntisen jälkeen. Päätin taas kerran olla rohkea ja kysyin voisinko vaikka näyttää kaupunkia hänelle, uusi tulokas kun seuduilla oli. En saanut ikinä vastausta. On juuri löytänyt tyttöystävän.

Oman käsitykseni mukaan näin ihmiset tapaavat? Kavereiden kautta, töissä, ystävyyden kautta, viihteellä, vahingossa...? Oma käytökseni oli mielestäni ihan linjassa sen kanssa, miten nykypäivänä ihmiset löytävät itselleen puolison.

Nämä eivät olleet pahoja miehiä, eivät playereita, eivät idiootteja eivätkä kusipäitä. He eivät olleet homoja, kyvyttömiä sitoutumaan, tai välinpitämättömiä naisten suhteen. He etsivät parisuhdetta ja selvästi sen saivat heti kun mielestään mukavan naisen tapasivat.

Ainut yhteinen tekijä olin siis minä, ja se että ihan hyvästä ulkonäöstäni ja hauskasta luonteestani huolimatta en kelvannut heistä kenellekään - enkä niille 15-20 muulle joille olen aloitteen tehnyt.

Vierailija
45/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Ja palstalla olen eri ihminen kuin muualla, Naispelko22 on vain roolihahmo, joka välillä onnistuu olemaan hauska tai kirjoittamaan yhden lauseen verran jotain älykästä jonkun palstailevan naisen mielestä. Ihminen Naispelko22:n takana on ihan täysi vastakohta Naispelko22:lle. 

Eli olet nuori, kaunis ja paljon ystäviä omaava nainen. Asia selvä. Otankin kuvakaappauksen tuosta talteen, ettet pääse myöhemmin väittämään muuta.

Ei pidä paikkaansa! Olen vanha, älykäs, rikas, kaunis ja paljon ystäviä omaava nainen jolla on paljon vientiä ja joka tulee loistavasti toimeen miesten kanssa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
46/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten olen saanut noin paljon alapeukkuja? Kertokaa ihmeessä sanallisesti, jos tulkintani on tyhmä tai olen muuten harhainen. Hyötyisin enemmän

Ihan aiheesta puhut, ihmiset eivät vain kykene myöntämään ettei osa kelpaa yrittämisestä huolimatta. Totuus ärsyttää ja siksi alapeukutus.

Vierailija
47/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Mikset osaa lukea?

Mikset usko etten vaan kelpaa...?

Vaikkei ne miehet minua halunneet en silti pidä miehiä sikoina, pidän itseäni epäonnistuneena naisena. Kerropa sinä sitten mikä on määritelmäsi oikeasti mukavalle ja fiksulle miehelle kun et näytä uskovan että juuri sellaisista minä olen aina ollut kiinnostunut...

Olen havainnut elämässä, kuinka ne ihan mukavat, fiksut ja kauniit naapurintyttömäiset naiset tekevät aivan älyttömiä ratkaisuja elämässään mitä tulee miehiin. Se turhauttaa. Nähdä se kuinka hyvä nainen joutuu haaskatuksi omien toimiensa takia. Ilmeisesti naiset eivät sitten ajattele järjellä, vaan kaikkeen hyökätään 100% tunteella, ja sitten palaa näpit. Minua ei ole koskaan lähestyneet muut kuin munanhimoiset, seksuaalimoraaliltaan epämääräiset naiset. Se on tietysti minun ongelmani. Joku toinen mies saattaisi pitää sitä lottovoittona. Sellaisten naisten kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, ja olenkin toivottanut heille hyvää jatkoa elämässään ilman minua. Missä ne kaikki aloitteelliset mutta kivat naiset piileskelevät? Itse en ole mikään naisten perässä juoksija.

Miksi kummassa nainen lähestyisi noin ylimielistä, naisten älyä avoimesti halveksivaa miestä? Ihan oikean tasoiset naiset ovat sinua lähestyneet, eli ne joille miehen luonne ei merkitse mitään kunhan seksiä saa.

Vierailija
48/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheesta puhut, ihmiset eivät vain kykene myöntämään ettei osa kelpaa yrittämisestä huolimatta. Totuus ärsyttää ja siksi alapeukutus.

Oletan että vastasit omaan viestiisi, koska tuosta ei kukaan ulkopuolinen saa selvää kuka sen on lähettänyt ja kummalla puolella kirjoittaja on.

Ei kannata osallistua keskusteluun jos alapeukut häiritsevät.

Vierailija
49/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Mikset osaa lukea?

Ensinnäkin - huhhuh. Enpä ole itsekään onnistunut kuvailemaan itseäni noin hyvin kuin tässä yllä kirjoittanut nainen. Olen tismalleen samanlainen. Ikää jo päälle 30 eikä se kuuluisa flaksi ole todellakaan käynyt. Ikinä.

Sitten vastauksena tähän viimeisimpään kommenttiin - tässä otteita aloitteistani. Voisitko ystävällisesti kertoa, miten he olivan niitä idiootti-miehiä, joista minun olisi jotenkin pitänyt tietää, ettei heille kannata tehdä aloitetta?

1. Omanikäiseni insinööri, joka vapaa-ajallaan mm. teki vapaaehtoista nuorisotyötä. Puhui paljon toiveistaan elämän suhteen (mätsäsivät), samanlainen huumorintaju ja todella mielenkiintoiset keskustelut. Meni lukkoon kun kerroin että voisi kiinnostaa muutenkin kuin kaverina - sitten seuraavan naisen kun tapasi, meni hänen kanssaan alle vuodessa naimisiin ja elää nyt onnellista perhe-elämää.

2. Töissä tutustuttiin, jatkuvaa ujoa flirttailua puolin ja toisin, hän epävarmasti kehui minua viestin välityksellä monta kertaa... Päätin rohkaistua ja pyysin kahville - vastauksena "o.O no öööh ei...". Nykyään seurustelee.

3. Aivan uusi tuttavuus, tapasimme yhteisten kavereiden kautta, vaihdettiin yhteystietoja aivan uskomattoman hauskan parituntisen jälkeen. Päätin taas kerran olla rohkea ja kysyin voisinko vaikka näyttää kaupunkia hänelle, uusi tulokas kun seuduilla oli. En saanut ikinä vastausta. On juuri löytänyt tyttöystävän.

Oman käsitykseni mukaan näin ihmiset tapaavat? Kavereiden kautta, töissä, ystävyyden kautta, viihteellä, vahingossa...? Oma käytökseni oli mielestäni ihan linjassa sen kanssa, miten nykypäivänä ihmiset löytävät itselleen puolison.

Nämä eivät olleet pahoja miehiä, eivät playereita, eivät idiootteja eivätkä kusipäitä. He eivät olleet homoja, kyvyttömiä sitoutumaan, tai välinpitämättömiä naisten suhteen. He etsivät parisuhdetta ja selvästi sen saivat heti kun mielestään mukavan naisen tapasivat.

Ainut yhteinen tekijä olin siis minä, ja se että ihan hyvästä ulkonäöstäni ja hauskasta luonteestani huolimatta en kelvannut heistä kenellekään - enkä niille 15-20 muulle joille olen aloitteen tehnyt.

Niinpä. Olen se aiempi itseäni kuvaillut nainen ja tosiaan mukavia ja parisuhteeseen haluavia miehiä kaikki olivat - vain toisten naisten kanssa, ei minun. Minusta muutoinkin valtaosa miehistä haluaa suhteeseen ja oman kokemuksen mukaan mies saa sen suht helposti aina jos niikseen haluaa.

Ei se etten minä ollut se valinta tee niistä miehistä kusipäitä, ihan käsittämätöntä tuubaa sellaisen olettaminen... Olen tietysti itse pitänyt itseäni aina mukavana naisena, mutta omien kokemusten perusteella tuskin olen kun ei miehille kelpaa :/

Vierailija
50/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ahdistaa naisena tosi paljon, että miksi miehet ovat niin epätoivoisia, että itse tekevät aloitteen ruminakin pitämilleen naisille. Miksi te haluatte tahallanne tehdä naiselle täysin arvottoman olon?

Vierailija
51/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään naista joka ei kelpaa kenellekään. Sellaisen kyllä, joka ei koskaan saanut aloitteita mutta löysi miehen kun itse alkoi tehdä niitä.

Vierailija
52/63 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään naista joka ei kelpaa kenellekään. Sellaisen kyllä, joka ei koskaan saanut aloitteita mutta löysi miehen kun itse alkoi tehdä niitä.

Kyllä meitä on.

Viimeksi olen kelvannut seksiin viime vuonna (yhden illan panoksi epätoivoiselle miehelle...), tapaillut pari vuotta sitten ja sekin minun aloitteestani. Parisuhteeseen en ole yhdellekään miehelle kelvannut, en teininä enkä nyt aikuisenakaan.

Kukaan mies ei ole edes jaksanut kertoa mikä mussa on se vika ettei kelpaa.

Vierailija
53/63 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ihan normaalia ettei naiset lämpee, yli 20v ollu sinkkuna, seksiä saa jotain kertoja vuodessa korkeintaa, tinderistä badoosta yms, löytyy joskus pareja, mut ei niitäkää kiinnosta ikinä tutustua peremmin. Myönnän olen läski n.100kg, oon yrittäny käyä salilla, ikinä mun ulko muoto ei vaa muutu, syön suht terveellisesti normaalia ruokaa. käyn töissä paljon ja harrastan aina jotain. Oon jo pitkää miettiny oisko vaa parempi siirtyä tuonpuoleisee maailmaa.

Vierailija
54/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta taida semmosta ihmistä ollakaan olemassa, meille on kaikille joku, mikäli annamme vaan mahdollisuuden. Kaikille ei välttämättä löydy se sopiva tai ns oikea vaa heti, voi mennä kauankin ennen ku semmonen kala nappaa? Kannattaa nauttia sinkkuisuudesta nii kauan ku sitä kestää, turhaa itkee moisen asian takia ainaka.

Vierailija
55/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta semmosta ole edes olemassaka, kyl joskus voi joku napatakin tai haluta? tosin on ihmisiä mitkä on mielummin yksiksee. Mm tuurista jonkin verran kiinni, ite tahdon olla ronkeli. Ainoastaan juopot, riitelijä / tappelu, pettäjä luonteiset tai si suhde ei vaa toimi ja voivat erota helpommin.

Vierailija
56/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kaikki on tsägästä kiinni. Se sun tyyppi tulee sua vastaan, jos on tullakseen. Mulle tuli ja sit meni, mut sellast sattuu tai ei. Ei sussa vikaa oo.

Vierailija
57/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa vain rikas mies, jolla on iso kalu.

Vierailija
58/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse aina tehdä alotetta. Kyllä on olemassa naisiakin jotka tekevät aloitteita.

Vierailija
59/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita pärstäsi tänne niin me kerrotaan mitä pitää tehdä ja onko tilanne niin paha? Mitä menetettävää? Tai ota kuvasi ja hae google näköishaulla joku saman näköinen, jos löytyy.

Ulkonäkö ei liity kelpaamiseen. Hyvin erikoisen näköiset tai vaikka happohyökkäyksen uhritkin ovat löytäneet kumppanin. Kyllä syy on henkisellä ja tunteellisella puolella.

Vierailija
60/63 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu paikalla ku onnea jaettii kirjoitti:

Se on kuule ihan normaalia ettei naiset lämpee, yli 20v ollu sinkkuna, seksiä saa jotain kertoja vuodessa korkeintaa, tinderistä badoosta yms, löytyy joskus pareja, mut ei niitäkää kiinnosta ikinä tutustua peremmin. Myönnän olen läski n.100kg, oon yrittäny käyä salilla, ikinä mun ulko muoto ei vaa muutu, syön suht terveellisesti normaalia ruokaa. käyn töissä paljon ja harrastan aina jotain. Oon jo pitkää miettiny oisko vaa parempi siirtyä tuonpuoleisee maailmaa.

Jos haluat vain olla seksimarkkinoilla, ehkä tilanne on tuo, koska siellä ihminen on vain esine ja väline.

Jos haluat antaa jollekulle tunnetasolla, tilanne voisi olla toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi