Millainen ihminen ei kelpaa kenellekään?

Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Täällä nyt näkyy olevan näitä keskusteluja joissa pohditaan, että kelpaako sellainen mies tai tällainen nainen kellekään. Millainen mies tai nainen ei sitten kelpaa kenellekään? Onko sellaisia olemassa? Monihan kuolee ilman seurustelua tai seksin kokemista, mutta ovatko hekään sitten todellisuudessa kelpaamattomia vai vaan liian ujoja tekemään aloitteita tai sitten ovat päättäneet olla yksin kun kyseiset asiat eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Jokuhan saattaa pitää itseään kelpaamattomana, mutta joku kaltaiseni nyhverö tykkääkin hänestä, mutta ei vain uskalla kertoa siitä.

Ainahan kuulee miten "toivottomille tapauksille" selitetään miten hekin löytävät varmasti jonkun, mutta miten kukaan voi sanoa mitään varmaksi toisen puolesta jos itse ei ole kiinnostunut siitä tyypistä jolle sen sanoo? Ei kaikille vaan löydy sitä kumppania syystä tai toisesta, ei sen syyn aina tarvitse olla se rumuus, köyhyys, kouluttamattomuus, kiltteys ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan.

Itseäni pidän juurikin sellaisena toivottomana tapauksena, koska minussa on niin helkkaristi vikoja joista naiset ei innostu, joitain niistä pystyisin korjaamaan ja toisia taas en. Varmaan minustakin voi kiinnostua jos on tarpeeksi mieleltään epätasapainossa, mutta en usko sellaisessa olevan mitään mieltä, koska en osaa/uskalla viedä asioita koskaan eteenpäin, juuri tästä syystä uskon olevani toivoton tapaus. Ja vähän kävisi sääliksikin jos joku nainen joutuisi katselemaan tätä naamaa päivittäin, vielä enemmän kävisi sääliksi jos se vielä tykkäisi katsella sitä.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Voi elämä sun kanssa.. Taidat olla jo uusi surunveri.. Ellet sitten ole, ja huijaile ikää.. Kyllä sinä tiedät millainen ihminen ei kelpaa, epätoivoinen, joka enempi kirjoittelee palstalla kun uskaltaa elää. Ja kuitenkin kun sattuma puuttuu peliin, niin sellainen kelpaa oikein hyvin. Eikös monet palstan naisetkin ole osoittaneet kiinnostusta sinuun? Minäkin taisin olla heistä yksi :) Mutta surunverimäiseen tapaan, naispelko väistää?

Vierailija

Kai se on vähän sattumastakin kiinni, löytääkö jonkun jonka kanssa natsaa. Ei vain siitä "kelpaamisesta". T. Viiskymppinen jolla on vaikeuksia löytää seur. kumppania

Vierailija

Mä taidan olla sellainen. Ujous ei selitä, koska oon tehnyt satoja alotteita, mutta koskaan se ei ole johtanut mihinkään. Ehkä sitten olen "liian tavallinen mies"

Vierailija

Laita pärstäsi tänne niin me kerrotaan mitä pitää tehdä ja onko tilanne niin paha? Mitä menetettävää? Tai ota kuvasi ja hae google näköishaulla joku saman näköinen, jos löytyy.

Vierailija

Naispelko kirjoitti:
Täällä nyt näkyy olevan näitä keskusteluja joissa pohditaan, että kelpaako sellainen mies tai tällainen nainen kellekään. Millainen mies tai nainen ei sitten kelpaa kenellekään? Onko sellaisia olemassa? Monihan kuolee ilman seurustelua tai seksin kokemista, mutta ovatko hekään sitten todellisuudessa kelpaamattomia vai vaan liian ujoja tekemään aloitteita tai sitten ovat päättäneet olla yksin kun kyseiset asiat eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Jokuhan saattaa pitää itseään kelpaamattomana, mutta joku kaltaiseni nyhverö tykkääkin hänestä, mutta ei vain uskalla kertoa siitä.

Ainahan kuulee miten "toivottomille tapauksille" selitetään miten hekin löytävät varmasti jonkun, mutta miten kukaan voi sanoa mitään varmaksi toisen puolesta jos itse ei ole kiinnostunut siitä tyypistä jolle sen sanoo? Ei kaikille vaan löydy sitä kumppania syystä tai toisesta, ei sen syyn aina tarvitse olla se rumuus, köyhyys, kouluttamattomuus, kiltteys ja mitä kaikkia näitä nyt onkaan.

Itseäni pidän juurikin sellaisena toivottomana tapauksena, koska minussa on niin helkkaristi vikoja joista naiset ei innostu, joitain niistä pystyisin korjaamaan ja toisia taas en. Varmaan minustakin voi kiinnostua jos on tarpeeksi mieleltään epätasapainossa, mutta en usko sellaisessa olevan mitään mieltä, koska en osaa/uskalla viedä asioita koskaan eteenpäin, juuri tästä syystä uskon olevani toivoton tapaus. Ja vähän kävisi sääliksikin jos joku nainen joutuisi katselemaan tätä naamaa päivittäin, vielä enemmän kävisi sääliksi jos se vielä tykkäisi katsella sitä.

Terveisin Naispelko22

Ai jaa. Minä kun luulin että me olisimme harvinaisuuksia kuomaseni! XD

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Voi elämä sun kanssa.. Taidat olla jo uusi surunveri.. Ellet sitten ole, ja huijaile ikää.. Kyllä sinä tiedät millainen ihminen ei kelpaa, epätoivoinen, joka enempi kirjoittelee palstalla kun uskaltaa elää. Ja kuitenkin kun sattuma puuttuu peliin, niin sellainen kelpaa oikein hyvin. Eikös monet palstan naisetkin ole osoittaneet kiinnostusta sinuun? Minäkin taisin olla heistä yksi :) Mutta surunverimäiseen tapaan, naispelko väistää?

En minä tiedä millainen ihminen ei kelpaa yhtään kenellekään.

Niin, ilmeisesti minäkin kelpaisin joillekin jos osaisin/uskaltaisin viedä ne ihastumiset sun muut loppuun. Mutta koska en osaa/uskalla niin en hyvinkään todennäköisesti tule kumppania saamaan niin pitkään aikaan kun minulla on nämä ongelmat. Enkä siltikään ole naisten mielestä mikään hyvä saalis. Ja palstalla olen eri ihminen kuin muualla, Naispelko22 on vain roolihahmo, joka välillä onnistuu olemaan hauska tai kirjoittamaan yhden lauseen verran jotain älykästä jonkun palstailevan naisen mielestä. Ihminen Naispelko22:n takana on ihan täysi vastakohta Naispelko22:lle. 

En muuten tiedä tästä Surunverestä mitään. Ilmeisesti joku palstalla paljon pyörinyt tyyppi?

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Kun katson jotain huppari päässä selkä kyyryssä kulkevaa jonnea tekis mieli mennä potkimaan siihen hiukan ryhtiä, mutten kehtaa kun sillä on tyttöystävä mukana. Naiset ovat käsittämättömiä. Seinänaapurini vinkuu kuin sika hermostuessaan (päästelee sellaisia kimeitä huutoja) ja sillä on nainen. Nainen joka tykkää kun sitä läpsitään pantaessa! Ja melko nätti. Aivan absurdia. Itselläni menisi hermot ekaan vingahdukseen ja hakkaisin jätkän jos olisin sen tyttöystävä. 

Kyllä siis täytyy ihan poikkeuksellisen kamala olla jos ei löydä ketään. Sikäli kun siis halua on. 

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Laita pärstäsi tänne niin me kerrotaan mitä pitää tehdä ja onko tilanne niin paha? Mitä menetettävää? Tai ota kuvasi ja hae google näköishaulla joku saman näköinen, jos löytyy.

Tilanne naaman suhteen on paha, ei mahdoton, mutta paha. Haasteellinen. Olen yrittänyt itseasiassa monesti etsiä netistä kuvaa näköisestäni ihmisestä, mutta tuloksetta. Ehkä syynä on se, että näköiseni ihmiset eivät onnistu valokuvissa, ainakaan minä en onnistu.

Enkä minä pidä itseäni täysin kelpaamattomana, en voi pitää koska sitä vastaan on todisteitakin. Kuten totesin niin suurin ongelma on siinä röyhkeyden ja rohkeuden puutteessa jolla "otettaisiin" se nainen. Olen nössykkä, joka vetäytyy jollain verukkeella jos jotain tilannetta alkaa ilmetä.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun katson jotain huppari päässä selkä kyyryssä kulkevaa jonnea tekis mieli mennä potkimaan siihen hiukan ryhtiä, mutten kehtaa kun sillä on tyttöystävä mukana. Naiset ovat käsittämättömiä. Seinänaapurini vinkuu kuin sika hermostuessaan (päästelee sellaisia kimeitä huutoja) ja sillä on nainen. Nainen joka tykkää kun sitä läpsitään pantaessa! Ja melko nätti. Aivan absurdia. Itselläni menisi hermot ekaan vingahdukseen ja hakkaisin jätkän jos olisin sen tyttöystävä. 

Kyllä siis täytyy ihan poikkeuksellisen kamala olla jos ei löydä ketään. Sikäli kun siis halua on. 

Entäs, kun ei ole uskallusta?
Aina uskoteltu, että ei kenellekään kelpaa. Siihen uskotteluun on alkanut itsekin jossain vaiheessa uskomaan ja nyt hyvä kun uskaltaa päivää sanoa vastakkaisen sukupuolen edustajalle.

Vierailija

Mä olin vielä joskus elämäniloinen, urheilullinen ja menestyvä miehenalku. En huolehtinut tulevaisuudesta, menin päivä kerrallaan ja oletin, että kyllä nämä asiat joskus tapahtuvat niin kuin lähes kaikilla muillakin.

Eivät tapahtuneet.

Nyt olen kolmekymppinen semi-alkoholisti, jonka viikot täyttyvät selviytymistaistelusta itsensävahingoittamista vastaan.

Sukulaiset pitävät minua hyvänä ja välkkynä tyyppinä, mutta kuten tiedämme ei tuolla ole tosielämässä mitään merkitystä.

Muualta en ole saanut kelpaamattomuudelleni mitään syitä, joten hieman hankalaa on mitään itseanalyysiä tehdä. Ehkä olenkin sitten vain laho paska.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Semmonen mies ei kelpaa joka ei ole töissä, eikä ole työllistymässä myöhemminkään.

Eli tulevaisuudessa todella moni.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat