Hyvä kroppa mutta naama tavis, onko minulla mitään mahdollisuutta löytää enää miestä?

Vierailija

Minulla siro ja timmi vartalo, harrastan paljon liikuntaa ja vyötärö on kapea, lantiolla sitten on niitä kurveja... Rinnat pienet, mutta vartaloon hyvin sopusuhtaiset. Pukeudun aika naisellisesti, minulla on pitkät hiukset joita tosin en jaksa laittaa mitenkään erityisen hienosti joka päivä, yleensä laitan jonkun lettiväkerryksen. Meikata en jaksa kovin hienosti joka päivä, yleensä laitan ripsiväriä, ehkä kevyen rajauksen silmiin ja meikkivoidetta vähän ihon sävyä tasoittamaan.

Ongelmana on siis naama, ja nekin miehet jotka liputtavat luonnollisen kauneuden perään yleensä tarkoittavat niitä naisia jotka on vain meikattu luonnollisennäköisiksi. Kuitenkin kokisin feikkaavani liikaa, jos alkaisin joka päivä tehdä voimakkaita rajauksia ja varjostuksia silmiin, varjostukset nenään jne. Muutenkin ei ole mukava mennä koulu- tai työpäivän jälkeen treeneihin täysissä tällingeissä, ei tunnu mukavalle kun meikit leviää pitkin naamaa.

Esimerkikiksi tällä kuvan naisella on ainakin ripsiväriä, meikkivoidetta, varjostukset poskissa, nenässä, ohimoilla, luomivärillä tehdyt silmänrajaukset, kulmat on meikattu, huulipunaa, ehkä hampaiden valkaisu + photoshop. Sen lisäksi meikattu malli on muutoinkin todella kaunis ja symmetrinen kasvoiltaan. http://makeup-styles.net/wp-content/uploads/2015/08/Natural-Makeup-5.jpg

Miten tavisnaama voi mitenkään löytää miestä? Naisihanne on karannut niin tavoittamattomaksi tavallisennäköiselle naiselle...

Sivut

Kommentit (354)

Vierailija

Hohhoijaa... Taas näitä itsesäälisiä kirjoituksia ja ruikutuksia. Jos olette edes suurinpiirtein normaalilla itsetunnolla varustettuja ja uskallatte olla ihmisten kanssa, niin eiköhän vierelle löydy hyvä ihminen. Mutta jos vain valitatte ja vertaatte itseänne ties mihin malleihin, niin se kertoo ettei teillä ole mitään annettavaa kenellekään. Ei kukaan tavallinen mies jaksa aina ja joka tilanteessa vain yrittää nostaa jonkun ventovieraan naisen itsetuntoa, siihen pitää olla ammattilainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikutat tosi pinnalliselta, joten mä en ainakaan lämpene mutta eiköhän joku sut kelpuuta

Olen tutustunut miehiin mm nettideittipalstalla, olen laittanut itsestäni sellaisen ei kovin tunnistettavan, vähän epäselvän kuvan, jotkut ovat selvästi olleet pettyneitä kun on tavattu ensimmäistä kertaa, yksi jopa antoi heti pakit kun laitoin kasvokuvan. Ja ihan tavallisennäköisiä miehiä ovat olleet. En kaipaa mitään Brad Pittiä itselleni, perusjamppa on ok kunhan pitää muutoin itsestään huolta (eli käy suihkussa, ei ole kovin ylipainoinen, hoidattaa hampaansa, siistit vaatteet).

En todellakaan tiennyt miten pinnallisia miehet ovat ennen kun aloitin nettideittailun. Olen suoraan sanottuna ollut vähän järkyttynytkin asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa... Taas näitä itsesäälisiä kirjoituksia ja ruikutuksia. Jos olette edes suurinpiirtein normaalilla itsetunnolla varustettuja ja uskallatte olla ihmisten kanssa, niin eiköhän vierelle löydy hyvä ihminen. Mutta jos vain valitatte ja vertaatte itseänne ties mihin malleihin, niin se kertoo ettei teillä ole mitään annettavaa kenellekään. Ei kukaan tavallinen mies jaksa aina ja joka tilanteessa vain yrittää nostaa jonkun ventovieraan naisen itsetuntoa, siihen pitää olla ammattilainen.

En minä itse vertaa, vaan miehet hoitavat sen vertaamisen puolestani.

T: Ap (viesti 5 oli myös minun)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
miksi vertaat itseäsi photoshop naisiin? Luonnollisuus on kiinnostavampaa ja kurvikas vartalo on seksikäs.

Linkitäpä tähän ketjuun nainen, joka on mielestäsi "luonnollinen".

T: Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On, esim minä työtön lassukka ottasin sinut vaikka heti jos saisin.

En minä lassukkaa sentään kelpuuta, sori. Ihan tavallinen kiltti mies minulle kiitos ja työttömyys ei haittaa jos muuten tekee elämällään jotain järkevää. En kaipaa elättäjää, elätän itse itseni.

Vierailija

Suurin osa ihmisistä on "taviksia", ap. Varmasti olet nätimpi kuin osaat edes arvata, etkä kasvojesi takia varmasti miehettömäksi jää.

Ei tosin pitäisi saarnata kun itselläni on vähän samanlainen itsetunto-ongelma, paitsi että kasvoni eivät ole "tavikset" vaan todella rumat. En jotenkin osaa päästä yli siitä kontrastista, että kroppani on valehtelematta kympin tai vähintään yhdeksikön arvoinen, mutta naama todellinen kammotus. On vaikea korostaa parhaita puoliaan (eli kroppaansa) kun kuitenkin kasvot ovat enemmän "minä". Ja niitä häpeän todella. Mitä tekee hyvällä kropalla ilman hyviä - tai edes keskitason - kasvoja? En halua olla mikään vitsikkäiden meemien butterface, josta vitsillä sanotaan, että kyllähän se kelpaisi jos laitetaan paperipussi päähän...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minä lassukkaa sentään kelpuuta, sori. Ihan tavallinen kiltti mies minulle kiitos ja työttömyys ei haittaa jos muuten tekee elämällään jotain järkevää. En kaipaa elättäjää, elätän itse itseni.

Noniin siinähän se totuus sitten tulikin. Olet pinnallinen ja miesvihaaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noniin siinähän se totuus sitten tulikin. Olet pinnallinen ja miesvihaaja.

Miesvihaaja, jos ei pidä laasaslaisten mielipiteistä? Just.

Vierailija

Neittideittailussa tärkeää on, että sinun persoonallisuutesi näkyy kuvista. Tai siis jos on joku tylsä selfie otettu vessassa, katoaa mun kiinnostus heti. Kivassa tilanteessa otettu luonnollinen kuva on tosi hyvä! Harvat ihmiset ovat oikeasti "symmetrisesti kauniita", mutta he eivät murehdi mitä muut miettivät heistä.. Olen itse erikoisen näköinen, en siis tavis, mutta en tosiaan mikään kaunokainen, ja miehet kyllä aina pitäneet kuvistani, sillä niistä näkee, että olen jotain muutakin kuin ne kasvot.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat