Kävin tänään Prismassa...

yx AV-ite

Kävin tänään Prismassa ja oli mukava nähdä siellä teitä av-mammoja, pilvin pimein hamstraamassa sunnuntaita varten kun kaupat on kiinni. Että sitten ruoka kyllä riittää, että ei ole siitä kiinni.
Ja ette arvaakaan, mutta näinpä vielä muutaman hypistelemässä vaaterekkejäkin, että ihan prismasta saattaa tehdä löytöjä. Vaikka eihän kukaan tietenkään osta marketeista mitään, vaatteita varsinkaan.

mutta ihan perunaverkkareissakin jotkut oli liikkeellä. Niin minäkin. Hyvää viikonloppua kaikille!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Perunaverkkari? Nyt tuli uusi käsite minullekin.

Ja mitähän se ap siellä Prismassa teki, halpaa kalja taisit hakea salkullisen :D :D

P.S. Sinäkin olet palstamamma, joka kävi tänään Prismassa. Tajusitkohan itsekään mitä kirjoitit?

Vierailija

Olisikohan niin, että nämä av-mammat hakivat ruokatarpeet sunnuntain itsenäisyydenpäivämenuuta ajatellen. Mitä sinä Prismassa teit? Ettei vaan joku olisi luullut sinuakin av-mammaksi....

Vierailija

Joo, minäkin olin siellä. Koetin etsiä miehelle joululahjaksi paitaa, mutta en löytänyt. Ei kyllä ollut Anttilassakaan. Lapselle löysin Lindexiltä pari kivaa puseroa. Kun olin kierrellyt joka sortin kauppoja kuusi tuntia, suuntasin lopuksi sinne Prismaan ruokaostoksille. Meillä on tapana tehdä isot viikko-ostokset perjantaina tai lauantaina, mutta kävin nyt yksin, kun kerran olin liikenteessä. Usein me teemme sunnuntaisin jotain vähän parempaa ruokaa, mutta tällä viikolla menemme koko perheen kesken ravintolaan syömään itsenäisyyspäiväateriaa.

Vierailija

No enhän mä sitä peitellyt ettenkö olisi mamma itsekin, tuli vain kotoisa olo, kun näin teitä muitakin siellä pälyilemässä. Tuossahan onkin viikonlopuksi mietittävää, mitkä on perunaverkkarit :D :D

terv. Ap

Vierailija

Mä en käynyt tänään missään kaupassa. Tulin töistä suoraan himaan. Mies oli käynyt päivällä Lidlissä vapaapäivänsä ratoksi:). Ei mitään ylimääräisiä ostoksia ollut ilmestynyt, ihan perusjuttuja. Mulle bonuksena herkkujuustoa:).

Mitä siis tarkoittaa "perunaverkkarit"?

Vierailija

Mä en jaksanut. Ois pitänyt. Nyt ei sitten ollutkaan jääkaapissa mitään, syötiin kaurapuuroa vain. No huomenna pitäisi mennä muiden kanssa iloisesti hipelöimään tavaroita, jos vaikka saisi jouluostokset pois jaloista.

Vierailija

Huomenna vois taas mennä Prismaan pärtsäilemään. Ihanaa että siellä voi olla klo 23 saakka! Mä niiiin nautin kun saa ostaa vielä tuohonkin aikaan nanson  kaapuja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat