Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi matkahuollon lähetysten seuranta herjaa että lähetysteitoja ei saatavilla?

Vierailija

Te jotka olette matkahuollon kautta ottaneet paketteja vastaan, onko kellekään käynyt näin? Tilasin Helsinkiläisestä nettikaupasta tuotteita ja samana päivänä mulle soitettiin, että sopiiko jos laitetaan tulemaan matkahuollon kautta postilakon takia, ja sanoin että se käy. Mulle tuli samana päivänä kyseisestä nettikaupasta spostia, jossa kerrottiin että paketti on laitettu matkaan, ja spostissa oli mukana vielä lähetystunnus. Tämä tapahtui siis maanantaina. Kuvittelin, että saan paketin _viimeistään_ tänään, mutta ei ole kuulunut. Olen joka päivä yrittänyt käydä tarkastamassa matkahuollon sivuilta lähetys seurannasta pakettini matkaa, mutta se aina vain herjaa: Lähetystietoja ei ole saatavilla....Mistähän voisi johtua? Ajattelin, että kysyn ensin täältä ennen kuin otan matkahuoltoon, tai kyseiseen nettikauppaan yhteyttä.

Kommentit (5)

Vierailija

Tosiaan en ole ennen matkahuoltoa käyttänyt, joten en tiedä onko tuo normaalia. Voiko se johtua siitä, että pakettini ei ole lähtenyt vielä edes matkaan? Asun kyllä täällä Lapissa, mutta kai sen olisi jo pitänyt saapua? 

Vierailija

Matkahuollossa on tällä hetkellä varmasti hyvin kiire, postin lakosta johtuen ja pakettipalvelu on mitä todennäköisemmin todella todella kuormittunut kaiken maailman black friday, cyber monday häppeninkien takia plus juurikin tämä lakko. He eivät ole vielä kerenneet rekisteröimään/skannaamaan pakettiasi edes omaan järjestelmäänsä, joten sen takia et näe vielä lähetystietoja. Työmäärä on viime viikkoina varmasti lähes tuplaantunut, ja voin vain kuvitella mikä härdelli siellä on, kun eivät ole pääsääntöisesti keskittyneet vain pakettien jakeluun kuten esimerkiksi posti tai dhl
T. Entinen mh duunari

Vierailija

No itse tilasin viime lauantaina paketin, paketti lähti maanantaina matkaan ja sain sen eilen. Vaikka on ollut kaikenlaista postilakkoa yms yms. Joten aika outoa toi sun tilanne

Vierailija

Siltä se vaikuttaa ettei lähetys ole vielä edes päätynyt matkahuollon järjestelmään. Syy voi olla kaupassa tai matkahuollossa, ensisijaisesti ottaisin yhteyden kauppaan koska matkahuolto tuskin voi auttaa ellet sitten tiedä mihin toimipaikkaan lähetys on viety jne. 

Vierailija

Kiitos kaikille vastauksista. Pitänee ottaa yhteyttä kyseiseen nettikauppaan. 

Nyt kieltämättä vähän ärsyttää, kun postilakko loppui just seuraavana päivänä siitä kun tilasin ja suostuin siihen, että pakettini lähetetäänkin matkahuollon kautta. Onneksi sillä paketilla ei ole kiire, olen itse vain kärsimätön hehe

-AP

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat