TURKULAISET, HUOMIO!

Vierailija

Tulossa huomenna Suomen Turkuun. Missä me syödään?? Ei lapsia mukana. Toiveissa oikeasti hyvä ruoka, ei fine dining eikä mikään pitseria eikä etninen. Tykätään kasviksista ja kalasta, muukin käy. Ruokapaikaksi käy vaikka halli, kunhan maku on kohdillaan.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Parhaat maut ja loistava hinta-laatu suhde: Ravintola Sointu! Ei ole pettänyt kertaakaan. Kannattaa ottaa 3 lajin menukokonaisuus, muuten jää nälkä..

Vierailija

Vähän näytti fine dinigilta minun makuuni. En halua hienostella, kun ollaan vaan ostosmatkalla. Eli ei mitään tavallisempaa? Missä turkulaiset käy pikaruoalla, onko mitään hyvää katukeittiötä? Onko hallissa mitään kunnon ruokapaikkaa niin kuin Tampereella?

Vierailija

Sointu olis vamaan ok, mut näyttää olevan auki vasta klo 14. Kun aamulla jo lähdetään, vois olla jo liian kova nälkä... Mitään samantapaista??

Vierailija

Hallissa on yksi hyvä kasvispaikka, nimeä en nyt muista mutta eiköhän löydy. Siellä ei taida toista kasvisravintolaa ollakaan?

Se joka ehdotti Mamia ja Ludua. Ps. Ei ne mitään fine diningia ole, ainakan päiväsaikaan.

Vierailija

Ei ole mun kokemuksen mukaan kumpikaan Sointu eikä Mami mitään finediningia. Rento meininki ja homma toimii. Kaskiksessa meni vähän aikataulu uusiksi, kun yhden annoksen saaminen kesti varmaan 45 min. Tiedän että ruoka on hyvää ja varmaan annokset tehdään alusta asti, mutta sillä kerralla olin vain tullut syömään yhden pääruuan. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat