milloin voin ottaa yhteyttä siskopuoleeni?
Minulla on minua aika paljon nuorempi puolisisko tyttö on nyt 15vuotias. Eli meillä on sama isä joka ei ole ikinä pitänyt minuun yhteyttä. Kerran tavannut. Olen tiennyt siskostani noin 12-13vuotta mutta epäilen että hän eikä hänen äitinsä tiedä minusta mitään. Sisko asuu äitinsä kanssa eli jossain vaiheessa vanhemmat eronneet. Voiko ottaa yhteyttä suoraan 15vuotiaaseen? Vai ensin äitiin? En halua edes puhua isäni kanssa. Vai pitääkö odottaa että täyttää 18 ja on virallisesti aikuinen? Siinä pelottaa että hävitän hänet ennen yhteyden ottoa. Löysin hänet noin 2 vuotta sitten fbstä. Oli aika kova homma ja tuuria oli. Koska tiesin nimen mutta en ikää enkä koti kaupunkia. Sit yks päivä vaan päätin avata siskoni sivun olin sen monta kertaa huomannut mutta kuvan tyttö näytti aivan liian vanhalle. Selailin profiilia ja huomasin jutuista iän ja että kuva valehtelee. En voinut olla vieläkään aivan varma kunnes näytin kuvan äidilleni. Äiti sanoi että on 100% varma. Näyttää vielä enemmän isältä kuin minä. Sen jälkeen olen asiaa usein miettinyt. Nyt kun siskopuolella on vihdoin kasvot ja tiedän iän ja jotain muuta pientä on tullut tarve oikeasti ottaa yhteyttä.