Haluan naisilta vain seksiä

Vierailija

Elikkä mikään seurustelu, perheenperustaminen ynnämuu semmoinen ei voisi vähempää kiinnostaa. Haluan naisilta vain seksiä mutta tuntuu siltä että monet naiset haluaa muutakin. Onko sellasia naisia jotka haluaa vain pelkän panosuhteen.
M27

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

On, tietty, luen itseni sellaisiin naisiin. Tai tiettyjen kanssa voi haluta pelkän panosuhteen, mutta tämän nykyisen kanssa halusin jotain muuta. Ja hän halusi myös. Että enää en etsi, olen löytänyt.

Onnea etsinnälle.

Vierailija

On meitä. Itse olen liian epäsosiaalinen minkään sortin parisuhteisiin, mutta seksiä kaipaan silloin tällöin. Kun ssellainen kutina on, menen baariin ja hankin itselleni yöksi seuraa. Vaki-panosuhteita en harrasta.

Vierailija

Se on täysin ok. Sinun on hyvä olla asiasta kuitenkin selkeä ja suorapuheinen. Ei ole kovin kivaa, jos nainen kehittää vahvoja tunteita miestä kohtaan, joka ei halunnutkaan mitään vakavaa. Minullekin on niin käynyt, enkä varmasti ole maailman ensimmäinen tai viimeinen nainen, jolle on noin päässyt käymään.

Jos muistat olla vastuullinen siinä, että sinun ja naisten halut ja odotukset varmasti kohtaavat niin kaikki hyvin. :) Tsemppiä säpinän etsimiseen!

Vierailija

Olen nainen ja seksisuhteessa ihan omasta halustani. Kannattaa kertoa omat ajatukset jo heti alkuun, ettei toisen osapuolen toiveet ole erilaiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on täysin ok. Sinun on hyvä olla asiasta kuitenkin selkeä ja suorapuheinen. Ei ole kovin kivaa, jos nainen kehittää vahvoja tunteita miestä kohtaan, joka ei halunnutkaan mitään vakavaa. Minullekin on niin käynyt, enkä varmasti ole maailman ensimmäinen tai viimeinen nainen, jolle on noin päässyt käymään.

Jos muistat olla vastuullinen siinä, että sinun ja naisten halut ja odotukset varmasti kohtaavat niin kaikki hyvin. :) Tsemppiä säpinän etsimiseen!

Ihan samalla tavalla se on naisenkin vastuulla kertoa odotuksensa. Ei nykyään ole mikään itsestäänselvyys, että kaikki haluavat naimisiin tai vakavan suhteen. Ongelmana on monesti sekin, että luullaan että naiset ilman muuta haluavat vakavan suhteen. Pari miestä on jäänyt siihen uskoon että särkivät sydämeni vaikka halusin vain kevyttä tapailua - mutta en heidän kanssaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elikkä mikään seurustelu, perheenperustaminen ynnämuu semmoinen ei voisi vähempää kiinnostaa. Haluan naisilta vain seksiä mutta tuntuu siltä että monet naiset haluaa muutakin. Onko sellasia naisia jotka haluaa vain pelkän panosuhteen.
M27

Noilla eväillä et oikein pysty tarjoamaan naiselle mitään. Tämä on fakta. Olet  naista vailla jatkuvasti. Puhdasoppinen runkku. Kuka sellaisen luuserin haluaa?

Vierailija

[quote=Vierailija]Se on täysin ok. Sinun on hyvä olla asiasta kuitenkin selkeä ja suorapuheinen. Ei ole kovin kivaa, jos nainen kehittää vahvoja tunteita miestä kohtaan, joka ei halunnutkaan mitään vakavaa. Minullekin on niin käynyt, enkä varmasti ole maailman ensimmäinen tai viimeinen nainen, jolle on noin päässyt käymään.

Jos muistat olla vastuullinen siinä, että sinun ja naisten halut ja odotukset varmasti kohtaavat niin kaikki hyvin. :) Tsemppiä säpinän etsimiseen![/

quote]

Tämä. Ja ole reilu. Jotkut epämääräisesti antavat ymmärtää että ehkä joskus jotain pysyvämpää saattaisi ollakin.
Tämä sen takia että joku hyvän tuntuinen pysyisi otteessa.
Nämä panosuhteet eivät välttämättä kestä kauan. Löytyy uusi tai jopa parisuhde sille toiselle.

Vierailija

Minä taas haluaisin suhteen. Läheisyyttä, rakkautta ja hellyyttä muutenkin kuin seksiä. Valitettavasti mulla ei ole mitään (materiaalista) annettavaa naisille joten en kelpaa kenellekkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat