mitä mieltä olette suupallosta?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä joskus mies haluaa että laitan suupallon, etenkin piiskaleikeissä. Kyllähän se lisää kiihottavuutta käsirautojen ja latex-asun kanssa.
Kun on suupallo ja sidottuna niin mies pääsee toteuttamaan itseään haluamallaan tavalla. Minusta se on todella kiihottavaa.
Saunan jälkeen tänään laitan vaimolleni sekstaillessa suupallon. Harrastamme tänään bdsm:ää, Välillähän se pitää ottaa pois kun nussin suuhun. Ruoskiessa laitan pallon suuhun, rajathan meillä on ruoskiessa että sen puoleen nou hätä. Sikäli kun harrastaa bdsm:ää täytyy tuntien kuluttua mennä uudestaa saunaan, vaimoni ei voi ottaa kylläkään löylyä kun perse ja rinnat on ruoskittu helläksiM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä joskus mies haluaa että laitan suupallon, etenkin piiskaleikeissä. Kyllähän se lisää kiihottavuutta käsirautojen ja latex-asun kanssa.
Kun on suupallo ja sidottuna niin mies pääsee toteuttamaan itseään haluamallaan tavalla. Minusta se on todella kiihottavaa.
Saunan jälkeen tänään laitan vaimolleni sekstaillessa suupallon. Harrastamme tänään bdsm:ää, Välillähän se pitää ottaa pois kun nussin suuhun. Ruoskiessa laitan pallon suuhun, rajathan meillä on ruoskiessa että sen puoleen nou hätä. Sikäli kun harrastaa bdsm:ää täytyy tuntien kuluttua mennä uudestaa saunaan, vaimoni ei voi ottaa kylläkään löylyä kun perse ja rinnat on ruoskittu helläksiM50+.
Kovaa menoo noinkin vanhalla ukolla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekeekö joskus mieli laittaa naiselle?
Kyllä tekee ja aika useinkin. Ei tosin seksuaalisista syistä.
Suupallo, käsi- ja jalkaraudat+pyykkipojat nänneihin. Ja sit vaikka istutaan vierekkäin tunti. Toimii isommallakin porukalla kun yksi on hiukan vaikeammassa tilassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Suupallo, käsi- ja jalkaraudat+pyykkipojat nänneihin. Ja sit vaikka istutaan vierekkäin tunti. Toimii isommallakin porukalla kun yksi on hiukan vaikeammassa tilassa. ;)
Asiallista menoo!
Itse laittaisin pyykkipoikien tilalle sellaset säädettävät nännipuristimet.
Pyykkipojat on aika rumat eikä puristuslujuutta pysty säätämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin rumat. Paras on minusta nipistys sormilla. Pitkä, paineinen ja nännejä pyörittävä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin rumat. Paras on minusta nipistys sormilla. Pitkä, paineinen ja nännejä pyörittävä. :)
Pyykkipojat liittyvät kodinhoitoon, se on epäseksikästä. Visuaalisuus on minulle iso osa sm-leikkejä ja pyykkipojista tulee mieleen joku muu kuin seksileikit.
Tietysti sormilla on helpoin tehdä nänninipistystä mutta jos jättää uhrin pariksi tunniksi nippuun niin säädettävät nipistimet hoitaa homman loistavasti.
tottakai tekee mieli laittaa joskus naiselle kun ei ne tee mitään muuta kun nalkuta kjeh jkeh ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkipojat liittyvät kodinhoitoon, se on epäseksikästä. Visuaalisuus on minulle iso osa sm-leikkejä ja pyykkipojista tulee mieleen joku muu kuin seksileikit.
Tietysti sormilla on helpoin tehdä nänninipistystä mutta jos jättää uhrin pariksi tunniksi nippuun niin säädettävät nipistimet hoitaa homman loistavasti.
Ei se ole leikkiä.:) Pitkä sorminipistys on muuten parempi kun kynsinipistys. Nännejä ei tarvitse välttämättä yliturruttaa. Käsirautoja voi pitää kireällä. Ranteet ei oikeastaan turru, vaan kolottavat.
Saa sitä tosissaankin leikkiä. Minä valtiattarena en ole kiinnostunut orjaani kovin kauaa sormin näpelöimään.
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä tosissaankin leikkiä. Minä valtiattarena en ole kiinnostunut orjaani kovin kauaa sormin näpelöimään.
No menen kohta uimahalliin leikkimään. En tosin ole saunassa kovin kauaa. Ei vaan nappaa.
Tottakai suupallo ajatellen naapureita. m
jartsu kirjoitti:
Tottakai suupallo ajatellen naapureita. m
Itse toivon että naapuri ymmärtäisi laittaa naiselle suupallon tai kapulan. Eukko meinaan huutaa kuin hyeena kun harrastavat seksiä.
Meillä laitetaan tennispallo suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä laitetaan tennispallo suuhun.
Aika karvasta?
You nailed it!