Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan Minttu raskaana?!?

Vierailija

Villi veikkaukseni on, että Robin tulee saamaan pikkusisaren ensi syksynä...mitäs luulette?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä veikkaan että Minttu pitää mielummin kroppansa, uutiskynnyksen ylittämiseen riittää uuden mekon/laukun/whatever ostaminen ja uskoisin Robinin olevan vielä sen verran uusi tulokas että perheonni voi hyvin. Ehkä parin vuoden päästä.

Vierailija

Ei varmasti ole!Kyllä niin koville tuntu ottavan Robinin odotus että venyttää seuraavaa kyllä mhd.pitkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastahan Robinin äiti osti Batman-mekon

Eikse oo äitiysmekko, ainakin Kim Kardashianin tulkitsemana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mintun mekko on kyllä numeroa paria liian suuri.

Sama juttu kuin edellisessäkin julkkisvaatemullekans-jutussa: kurvikkaiden naisten päällä ne vaan näyttävät paremmalta kuin suoran kapean tasapaksun pötkylän. 

Vierailija

Mitenhän toi Minttu kehtaakin olla niin epävaatimaton? Tuskin sillä rahaa oli ennen Kimiä. Toki Kimi varmasti haluaa että Minttu käyttää niitä sen varoja ihan vapaasti mutta jotenki toi kaikki merkkikaman yhtäkkinen esiintuonti..yök. Ja valitettavasti Kimin ennen niin cool maine kärsii tästä ihan hirveesti. Tyyppi joka varjeli yksityisyyttään ja vaikutti todella nöyrältä yms niin on kyllä mun mielessäni tän Mintun myötä nyt kaukana siitä. Saahan se Minttu ilakoida kaikesta yhtäkkisestä varallisuudestaan ja kaikeata hulppeudestaan mutta mua vähän hävettäis antaa tollasta kuvaa itestäni että nyt kun mies maksaa niin minä vaan shoppailen ja lomailen. Yhh. Toivottavasti sitten kun lapsi on vanhempi niin Minttu hankkiai jonkinlaisen kunnon työpaikan itselleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat