Naapuri kettuilee minulle kun en käytä alkoholia ollenkaan

Vierailija

Tietää että olen alkoholistiperheestä. Kettuili että mikä minä oikein luulen olevani kun kieltäydyin. Tuli ihan lähellä hönkäisemään ja kysyi että haiseeko alkoholi.

Kommentit (5)

Vierailija

Mä en ikinä tuo julki etten käytä alkoholia, jos juhlissa tai jossain on tarjolla niin otan sen lasin ja olen muka juovinani ja kaatelen sen sitten lavuaariin tai "unohdan" jonnekin.

Tämä vain siksi, koska usean mielestä alkoholista kieltäytyvä on joko alkoholisti tai kuvittelee olevansa  muita parempi terveys intoilija =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä tuo julki etten käytä alkoholia, jos juhlissa tai jossain on tarjolla niin otan sen lasin ja olen muka juovinani ja kaatelen sen sitten lavuaariin tai "unohdan" jonnekin.

Tämä vain siksi, koska usean mielestä alkoholista kieltäytyvä on joko alkoholisti tai kuvittelee olevansa  muita parempi terveys intoilija =)

Ja tuo kiusaaminen tai mikälie vain siksi, että itselle tulee huono omatunto (tuntee itsensä huonommaksi) kun toinen ei juo.
Minulla on diabetes ja tulen humalassa "raivohulluksi", koska verensokerit laskevat aamuyöstä niin rajusti.
Siksi vastuullisena ja MUITA ajattelevana en juo!
Anteeksi vain aivan..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat