Sain lopputilin loukkaantumisen takia :-(

Mitä minä nyt teen?

Toissaviikon perjantaina kaaduin ja loukkasin jalkani sen verran pahasti, että jouduin leikkaukseen ja sain sairaslomaa ainakin tammikuun puoliväliin asti. Sain tänään tietää, että minulle annettiin lopputili loukkaantumisen vuoksi! Vaikka loukkaantuminen tapahtui kotoa töihin kävellessä, niin minulle ilmoitettiin, että työpaikallani ei valitettavasti ole mahdollisuutta pitää töissä ihmistä, joka "toikkaroi juovuksissa niin että ei pysy edes pystyssä ja aiheuttaa siten tahallaan oman loukkaantumisensa". Just joo, kivaa joulua sitten minulle vain :-(

Sivut

Kommentit (17)

ihmettelen suuresti

No on kyllä törpösti toimittu.  Miten ne voivat sinut leimata töissä juopoksi?   Oletko ottanut joskus "olan takaa" työkavereittesi kanssa ja he siksi luulevat, että olet aina tuollainen?

Vierailija

Onhan tapauksestasi tehty tapaturmailmoitus työnantajan vakuutusyhtiöön? Jos olit matkalla työstä kotiin niin tuohan voi tulla korjattavaksi lakisääteisestä työtapaturmavakuutuksesta josta saisit ansionmenetyskorvausta työkyvyttömyysajalta.

Vierailija

Juu, ota liittoon tai omaan luottamusmieheen yhteydessä. Kyseessä on työmatka, joten työpaikan vakuutus työtapaturman varalta korvaa kulusi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan tapauksestasi tehty tapaturmailmoitus työnantajan vakuutusyhtiöön? Jos olit matkalla työstä kotiin niin tuohan voi tulla KORVATTAVAKSI lakisääteisestä työtapaturmavakuutuksesta josta saisit ansionmenetyskorvausta työkyvyttömyysajalta.

Vierailija

Mieheni oli vuoden saikulla ja kun oli täysin parantuneena palaamassa, oli työpaikalla huomattu, että tämänkin työpanoksen voisi säästää ja hänet sitten irtisanotyiin.

Vierailija

Sori mutta tää ei nyt ihan kerro koko totuutta. Sinut on puhallutettu ambulanssissa tai sairaalassa, joten sinulla on todiste ettet ollut humalassa.. vai onko?

ap ov

Vierailija kirjoitti:
Sori mutta tää ei nyt ihan kerro koko totuutta. Sinut on puhallutettu ambulanssissa tai sairaalassa, joten sinulla on todiste ettet ollut humalassa.. vai onko?

Kyllä minut puhallettiin ja todettiin, että alkoholia ei ollut veressä pisaraakaan, kuten ei ole ollut lähes kymmeneen vuoteen, koska olen absolutisti. Sitä paitsi minä en menisi humalassa töihin, mutta työpaikallani vain luullaan minun olevan alkoholisti. T: ap ov.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä minut puhallettiin ja todettiin, että alkoholia ei ollut veressä pisaraakaan, kuten ei ole ollut lähes kymmeneen vuoteen, koska olen absolutisti. Sitä paitsi minä en menisi humalassa töihin, mutta työpaikallani vain luullaan minun olevan alkoholisti. T: ap ov.

No varmaankin sitten ymmärrät että irtisanominen  on laiton. Pyydät sen kirjallisena, jonka jälkeen yhteys liittoon, asianajajaan tai oikeusaputoimistoon. 

Vierailija

työpaikallahan on oltava vakuutus,joka korvaa myös työmatkat molempiin suuntiin. ota yhteys liittoon. saat hoidon vakuutusyhtiön piikkiin+ sairaspäivärahat sekä muhevat korvaukset laittomasta irtisanomisesta. mikäli ei ollut siis koeaika....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

???

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat