Rakastuin tyttöön :(

Vierailija

Elikkä ss aloitin uudessa koulussa elokuussa, koska perheeni muutti Helsinkiin. (En kauheasti kavereita saanut.... yhden ainoan oikeastaan... jonka tiesin jo koska tämä oli kaverini kaveri ja oltiin nähty synttäreillä. En ole kauhean sosiaalinen eikä kylläkään ole kaverini). Yhdellä tunnilla sitten näin tämän mysteerisen tytön, hands down parhaan näköinen ihminen ikinä. Aloin vaan aina tuijottelemaan ilman että edes huomasin, kaveri kuitenkin muistutti koko ajan että taas katsot. Kerran sitten olin yksin käytävällä ja hän tuli siihen ja alkoi vaan puhumaan siitä miten onnistui kaatumaan matkalla kouluun, lyhyesti tyttö on jalat niin maanpäällä kuin olla voi... huomasin myös että yksi koulun suosituimmista ikävä kyllä. Ja nyt hän sitten tulee ja menee.... välillä on niinku "MOOOOOI" ja pomppii ilosta koska näki minut ja seuraavana päivänä olen pelkkä ilmaa kävellään vain ohi eikä edes vilkaista ja olen niiin confused. MITEN PÄÄSEN TÄSTÄ YLI????

Äiti valittaa etten muusta enään puhu kuin vain tästä tytöstä ja myös siitä että mikä minuun on mennyt :( olen siis aina aikasemmin tykännyt jätkistä mutta nyt tää tyttö tuntuu kyl pahemmin kuin yksikään niistä.

Kommentit (3)

Vierailija

Sinusta on tainnut tulla lespo seksuaali! Kannattaa käydä terveydenhoitajalle puhumassa taikka psykologille! Tuo voi olla niitä nuoruuden haihatuksia ja menee ohi ennen pitkää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat