Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tp:t Ja viikkoon 7

12.02.2006 |

Buam:

[quote]

[color=red]Haave [color=violet]pahoittelut, kun en tajunnu päivittää tuota aiemmin *häpeää*. Luulin muka eilen illalla tehneeni hyvän työn, ku kerranki ajoissa alotin uuen listan.

[color=red]Hamsunen [color=green]asut Turun seudulla. . .kuinka laaja tuo käsite on? Millasen saunapaketin valitsitte, jos saa udella?

Minä en osaisi vielä näin aikasin suunnitella kesälomaa. Tiedä onko itellä sitä tai että oonko töissä ja miten loma järjestyy. Sen verran miettiny, ett akkaa ois kiva käyttää pikku lomareissulla. Mut jos käy niin hyvin, ett raskautuu niin ei sitä pitkiä matkoja tee mieli autossa könöttää.

[color=red]Monttu [color=violet]oon sulle tosi kateellinen vapaapäivistäs!! Oisin niin mielellään jääny tänään kotio, ku mittari näytti -27 astetta ja tuo mittari horisee alakanttiin asteet. .

[color=red]Marmoriina [color=green]mulla oli vuos sitten yrittämisen alussa ja nyt taas hetkiä, että pelkään raskautta. Mulle iski raskauskutina tyttöä odottaessa, sitä en osannu silloin niin pelätä mitä siitä voi seurata, mutta nyt se on mielessä vaikken oo vielä raskaana. Ja meiän synnytys ei ollut mikään " unelma" tapaus. En ollut yhtään varautunut siihen, että menee sektioon, joten se tuli järkytyksenä kesken ponnistamisen. Eihän näitä asioita auta miettiä etukäteen, kun ei niitä voi kontrolloida, mutta. .

[color=red]Buam [color=violet]korjasin erheeni :)

[color=red]Art [color=green]Paljon Onnea ja hirmuisesti tarrasukkia mukaan o-puolelle :) ja kaikkea hyvää odottamiseen.

[color=red]Dootner [color=violet]elä nyt ukostasi sentään vauvakonetta tee ;) ettei vain tule paineita, jossei heti tärppääkään. Ei ole tarkoitus maalata piruja seinille, mutta sanotaan vaikka, että olen järjen ääni ;)

[color=darkviolet]Oon tosi kypsyny näihin pakkasiin. Mun puolesta sais tulla äkkiä maaliskuu. Maaliskuu maata näyttää ;D No kestohanget on viel tältä talvelta kokematta, joten pitänee niitä ensin ootella.

Ihania uutisia sain tänään kaverilta, kävi np-ultrassa ja kaikki oli onneksi hyvin :) :) on niin helpottunu olo hänen puolestaan. Oltiin keväällä yhtä aikaa raskaana ja koettiin keskenmenot aikalailla yhtäaikaa. Kaverillani tosin paljon rankempi tarina kuin minulla. Toivon niin kovasti, että nyt kaikki menee hyvin.

Pitänee päästää akka pelaan sammakkopeliä tähän koneelle, kun on käyny muutaman kerran jo kysymässä. .

Illan jatkoja :)

[/quote]

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla