Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija

Oletko itse toivonut mitään?

Itse sanoin miehelleni, etten tarvitse mitään lahjoja... nyt vähän harmittaa, koska jos en toivo mitään, niin saan aina jonkin kattilan/ paistinpannun (mieheni mielikuvitus on ilmeisen suppea) :D

Niitä alkaa kaapissa olla jo Hackmannin koko repertuaari :DDD

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En mitään kun haukku vasta riidan päätteeks huoraksi ja lehmäksi. Muuten olisi saanut työvalon ja työkalusarjan ja jotain vaatetta.

Vierailija

Viskipullon. Olisin halunnut ostaa myös kellon ja paljon muutakin, muttei sitä kotihoidontuella kauheesti ostella. Onneksi mies tulee onnelliseksi jo pullosta.

Vierailija

Mä en ole keksinyt mitään!!!
Ja synttäritkin hänellä on ennen joulua.
Mä rakastan saada ja antaa lahjoja, mutta välillä on tosi vaikea keksiä lahjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko itse toivonut mitään?

Itse sanoin miehelleni, etten tarvitse mitään lahjoja... nyt vähän harmittaa, koska jos en toivo mitään, niin saan aina jonkin kattilan/ paistinpannun (mieheni mielikuvitus on ilmeisen suppea) :D

Niitä alkaa kaapissa olla jo Hackmannin koko repertuaari :DDD

Kahden viikon matkan Taimaaseen pääsee kavereiden kanssa rentoutumaan keväällä.

Vierailija

Minä ostin viime vuonna kellon miehelle. Nyt saatan pitäytyä hieman edullisemmassa ja arkisemmassa lahjavalinnassa... kun vaan tietäisin mitä se arkisempi olisi =)

Vierailija

Star wars battlefrontin pc :lle. Mä toivoin emp:ltä vaatteita. Bonuksena vastaan, että ostan 22-vuotiaille pikkuveljilleni radio-ohjattavat helikopterit.

Vierailija

Kohokuviollinen Zippo kaiverruksella. Ihaili tuota syksyllä jostain kuvastosta ja huokaili kun on niin kallis (meillä ei mikään paras rahatilanne kun itse opiskelen, mies perusduunissa ja vauva talossa), niin minä pistin muistiin ja tilasin sen nyt black friday:n alesta. Tuttu kelloseppä tekee kaiverruksen, tosin vielä en ole päättänyt mitä siihen kaiverrutan.

Vierailija

Nyt on pakettiin eksynyt metallinpaljastin, kirja ja lautapeli. Niin ja alushousut tietysti. Ajattelin vielä ostaa sen jonkun pienpanimon olutmaistiaspaketin, jos sellaisen tuosta kaupasta satun löytämään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat